نخستین جشنواره غذای “مادر و مادر بزرگ” در آران و بیدگل برگزار شد

نخستین جشنواره غذای سنتی «مادر و کودک» با استقبال پرشور بانوان آران و بیدگلی در حسینیه رضویه عبا‌س‌آباد آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش نسل فردا به نقل از روابط عمومی شورایاری محله عباس‌آباد، مسئول کمیته بانوان شورایاری این محله، با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره گفت: این جشنواره با هدف انتقال مهارت و تجربه آشپزی غذای سالم از نسل گذشته به نسل امروز اجرا شد.

زبیده صادقی افزود: با بررسی‌های انجام‌شده امروزه استفاده بیش از اندازه از غذاهای فست‌فودی و آماده نقش مهمی در بروز انواع بیماری‌ها دارند.
مادران جوان و بانوان می‌توانند با پخت‌ و پررنگ‌تر نمودن غذاهای سنتی و خانگی، این بیماری‌ها را از خانه‌ها دور کنند.

صادقی با اشاره به حضور بیش از ۴۵ سرآشپز مسن و جوان در کنار هم، استقبال از این جشنواره را بی‌نظیر خواند و اظهار امیدواری کرد؛ به‌زودی برای پررنگ‌تر نشان‌دادن نقش بانوان در سلامت خانواده برنامه‌های دیگری را نیز طراحی و اجرا خواهیم کرد.

مسئول کمیته بانوان شورایاری عباس‌آباد از همکاری شهرداری ناحیه ۱، هیئت علی بن موسی الرضا(ع)، کمیته خواهران کانون فرهنگی هنری امام زمان (عج)،اعضای کمیته بانوان شورایاری تقدیر و تشکر کرد.

محله عباس‌آباد شهرستان آران و بیدگل نخستین و تنها محله‌ای است که پروژه شورایاری و مدیریت محله را در سطح استان اصفهان با همکاری شهرداری ناحیه ۱ کلید زده است و قرار است طی پروژه «عباس آباد ۱۴۰۶» در طی ۱۰ سال بیش از ۱۵۰ پروژه عمرانی، فرهنگی، ورزشی، سلامت و مبلمان شهری را از طریق شورایاری و مشارکت مردم محله عباس‌آباد با همکاری شهردار ناحیه ۱ در محله عباس‌آباد اجرا کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.