نخستین نشان سیلک به «احسان حاج‌صفی» اعطا شد

در آیین ویژه‌ای در شهرداری کاشان و به مناسبت درخشش تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ «نشان درجه سه سیلک» به «احسان حاج‌صفی» کاپیتان کاشانی تیم ملی فوتبال ایران اهدا شد.

به گزارش کانال اطلاع‌رسانی شهرداری کاشان، در این آیین که با حضور رئیس و اعضای شورای شهر، شهردار، پیش‌کسوتان فوتبال کاشان و خانواده کاپیتان تیم ملی برگزار شد، برای نخستین‌بار نشان «سیلک کاشان» ــ که زین‌پس به عنوان نشان شهروندی به افتخارآفرینان تعلق خواهد گرفت‌ ــ‌ به احسان حاج صفی اعطا شد.

«حاج‌صفی»، ضمن دریافت نشان سیلک کاشان گفت: افتخاری است برای من که کاشانی هستم و تا جایی که بتوانم در تیم ملی مثمرثمر باشم به فعالیت خود ادامه خواهم داد.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در آستانه صدمین بازی ملی خود گفت: کاشان، جوانان خوبی دارد و برای پیشرفت آن‌ها نیاز به امکانات مطلوب احساس می‌شود تا سر از اصفهان و تهران در نیاورند و در شهر خودشان بتوانند پیشرفت کنند.

«علی رسول‌زاده» رئیس شورای اسلامی شهر کاشان در این آیین با بیان این‌که مردم ایران در همه صحنه‌ها می‌درخشند اظهار کرد: کاشان یکی از شهرهایی است که با توجه به قدمت تاریخی‌اش نقش پررنگی در صحنه‌های علمی و ورزشی جهان دارد.

وی با اشاره به این‌که عظمت کاشان به خشت‌های کهنَش نیست بلکه به مردمی است که دارد ، گفت: احسان‌حاج صفی سفیر ورزش کاشان است.

شهردار کاشان نیز در این آیین با بیان این‌که شهرداری خانه مردم است، اظهار کرد: امروز فوتبال فقط یک ورزش نیست و جدا از ویژگی‌های عمومی‌اش یک نوستالژی برای روزهای کودکی است که نشان از دوستی‌ها و هویت محله‌ها دارد.

«سعید ابریشمی‌راد» با بیان این‌که از کوچه پس‌کوچه‌های کاشان هم می‌توان کاپیتان تیم ملی شد، گفت: به سهم خودمان از پسر کاشان حمایت و تقدیر می‌کنیم.

ابریمشی‌راد افزود: نشان سیلک کاشان برای تعلق محکم‌تر ِ احسان حاج صفی به این شهر و یادآوری این‌که او یک کاشانی است، برای نخستین‌بار به وی اهدا می‌شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.