نخستین نشریه تخصصی برنامه ریزی و مدیریت شهری کاشان منتشر شد

به همت معاونت برنامه ریزی و هماهنگی شهرداری کاشان نخستین نشریه تخصصی برنامه ریزی و مدیریت شهری کاشان منتشر شد

 

به گزارش مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان، توسعه پژوهش چه به لحاظ نظری و چه از نظر کاربردی می تواند موجبات پیشرفت جوامع انسانی را فراهم آورد به علاوه میزان پژوهش های انجام شده در هر جامعه و عملیاتی و کاربردی شدن آن ها از شاخص های بارز توسعه یافتگی می باشد.

 

بنابراین، شهرداری ها نیز به منظور بهبود مدیریت و برنامه ریزی شهری در شهر نیازمند نگاهی علمی و پژوهش محور هستند. بدون علم، آگاهی و پژوهش نمی توان شهر را برای زندگی مطلوب ساکنین شهرها آماده کرد.

 

از این رو، معاونت برنامه ریزی و هماهنگی شهرداری کاشان با آگاهی نسبت به ضرورت نگاه علمی به برنامه ها، طرح ها و اقدامات مورد نظر شهرداری به انتشار مجموعه مقالات علمی تخصصی در حوزه های مختلف مدیریت و برنامه ریزی شهری همت گماشته است.

 

این مجموعه شامل 12 مقاله در زمینه های برنامه ریزی رشد هوشمند شهری در کاشان؛ اصول و راهکارها، توانمندسازی کالبد و عملکرد در بافت فرسوده شهر کاشان، برنامه راهبردی توسعه شهر (CDS) و ضرورت اجرای آن در کاشان، تئوری اصالت بخشی در بافت میانی شهرها با تاکید بر شهر کاشان، موانع مشارکت عمومی در طرح های توسعه گردشگری در کاشان، دیپلماسی شهری و پیوست رسانه ای دو بال برندسازی شهرها، عوامل موثر بر استقرار نظام جانشین پروری در شهرداری کاشان، بررسی طریقه وصول درآمد در سال 1394 در شهرداری کاشان، عوامل موثر بر عدم گرایش شهروندان به استفاده از حمل  نقل عمومی در کاشان، نقدی کوتاه بر وضعیت حمل و نقل شهر کاشان، پیاده سازی سیستم های حمل و نقل هوشمند در کاشان؛ موانع و مزایا و بررسی نرخ نوسانات تولید و ترکیب فیزیکی پسماند جامد شهری در شهرستان کاشان است.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.