نخستین نشست ستاد مقابله با کرونا در کاشان

نخستین نشست ستاد مقابله با کرونا منطقه کاشان و آران و بیدگل، در کاشان برگزار شد.

 

به گزارش کانال تلگرام با نماینده، این نشست صبح شنبه ۱۰ اسفندماه با حضور سید جواد ساداتی‌نژاد نماینده منطقه،علی‌اکبر مرتضایی فرماندار کاشان، اسماعیل بایبوردی  فرماندار آران و بیدگل و مسئولان و مدیران اجرایی مسئول در حوزه بهداشت و درمان منطقه در ستاد دانشگاه علوم پزشکی کاشانبرگزار شد.

 

این ستاد پس از رایزنی نماینده کاشان و آران و بیدگل با وزیر بهداشت و استاندار اصفهان به صورت مستقل از مرکز استان با هدف یکپارچه‌سازی مدیریتی، تجمیع امکانات برای مدیریت بهینه، اطلاع‌رسانی صحیح و افزایش آمادگی مردم، استفاده از ظرفیت خیران کاشانی و … تشکیل شد.

 

در این جلسه مقرر شده است این ستاد هر روز برای هماهنگی و برنامه‌ریزی اقدام مشترک تا رفع شرایط بحران تشکیل شود و دکتر زیلوچی نیز به عنوان سخنگوی ستاد معرفی شد.

 

کاشان به عنوان بزرگ‌ترین شهر استان اصفهان و نزدیک‌ترین شهر به قم کانون ویروس کرونا، در معرض آسیب شدیدتری نسبت به استان احساس می‌شد، به همین دلیل فعالین اجتماعی خواستار ایجاد مرکز تصمیم‌گیری و هدایت برنامه‌های مقابله با ویروس کرونا به صورت مستقل در کاشان بودند.

 

دانشگاه کاشان جز‌ء نخستین دانشگاه‌های کشور بود که کلاس‌های درس خود را تا پایان سال تعطیل و برگزاری کلاس‌ها به صورت مجازی را دستور کار قرار داد.

 

تا کنون ۹ بیمار قطعی مبتلا به ویروس کرونا در کاشان شناسایی شده و نتیجه تست ۱۴ مورد نیز بینابینی اعلام شده است.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.