نرخ کرایه تاکسی‌ در کاشان تغییر نمی‌کند

مشکات آنلاین – سرپرست سازمان مدیریت حمل‌و‌نقل بار و مسافر کاشان ضمن اعلام این‌که نرخ کرایه تاکسی در کاشان تغییر نمی‌کند، هشدار داد: به دلیل سهمیه‌بندی بنزین هیچ‌یک از تاکسیرانان اجازه افزایش قیمت خودسرانه نرخ کرایه را ندارند.

سید محمدرضا متشکره خاطرنشان کرد: برای ناوبران تاکسی دوگانه‌سوز ۲۰۰ لیتر و بنزینی ۴۰۰ لیتر سهیمه سوخت ماهیانه در نظر گرفته شده است. بنابراین رانندگان تاکسی از افزایش خودسرانه نرخ‌های کرایه اکیدا خودداری کنند.

متشکره هشدار داد: در صورت مشاهده هرگونه افزایش خودسرانه نرخ توسط راننده مطابق قوانین و مقررات حمل و نقل، برخورد لازم از طریق سازمان و اعمال قانون توسط پلیس راهور شهرستان کاشان انجام خواهد شد.

وی اعلام کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده افزایش نرخ در هر مسیر با فرستادن کد یا پلاک خودرو تاکسی مورد نظر با شماره تلفن ۵۵۲۲۶۰۵۰ واحد کنترل و نظارت سازمان تماس گرفته و یا به شماره پیامک ۲۰۰۰۱۱۵۵ این سازمان ارسال کنند.

بهای بنزین از ۲۴ آبان‌ماه از لیتری یک‌هزار تومان و بدون سقف حجمی به لیتری ۱۵۰۰ با سهمیه و ۳ هزار تومان برای هر لیتر ببش از سهمیه و ۳۵۰۰ تومان برای بنزین سوپر تعیین شده‌است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.