نمایش‌گاه بین‌المللی کاشان در کنار باغ تاریخی فین ساخته می‌شود

فرماندار کاشان از برطرف‌شدن مشکل واگذاری زمین برای ساخت نمایشگاه بین‌المللی در مرکز این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا حمیدرضا مومنیان یک‌شنبه گفت: طلسم 17 ساله اختصاص زمین برای ساخت نمایش‌گاه بین‌المللی با پیگیری‌های صورت‌گرفته در دولت تدبیر و امید شکسته شد و این سایت نمایش‌گاهی هم‌اکنون آماده واگذاری به منظور ساخت، تجهیز و سرمایه‌گذاری است.

وی افزود: نظر کارشناسی رسمی دادگستری در خصوص این ملک انجام شده و مورد موافقت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان نیز قرار گرفته تا 150 هزار مترمربع زمین در محدوده آزادراه امیرکبیر تا بام شهر کاشان به این سایت نمایش‌گاهی اختصاص یابد.

فرماندار کاشان با اشاره به ظرفیت بالای تولیدی و صنعتی منطقه، و حجم مبادلات بازرگانی خارجی و صادرات محصولات غیرنفتی، راه‌اندازی نمایش‌گاه بین‌المللی را طرحی با توجیه اقتصادی بالا برشمزد که می‌تواند سایر بخش‌های زیر مجموعه را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

به گفته وی افزایش صادرات، ایجاد اشتغال، توسعه کسب و کارها و رونق گردشگری از مزیت‌های برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی است و در این سال‌ها به دلیل فقدان فضای مناسب و فاخر نمایش‌گاهی در این شهرستان برای عرضه تولیدات صنایع دستی و محصولات صنایع نوین موفق عمل نشده است.

مومنیان عنوان کرد: استقرار سایت نمایشگاه در مجاورت کریدور شمال- جنوب کشور و نزدیکی به باغ تاریخی فین از مزیت‌های نمایش‌گاه بین‌المللی است و با تخصیص زمین و رفع مسائل حقوقی درخواست دیرینه صاحبان صنایع و تولیدکنندگان خطه کاشان محقق می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.