نماینده نطنز، بادرود و قمصر در مجلس: تا کی شاهد تلفات در جاده مرگ باشیم

نماینده نطنز، بادرود و قمصر در مجلس، در پی کشته‌شدن سه شهروند بادرودی در تصادف رانندگی ‌یک‌شنبه ۵ اسفندماه در تماس با وزیر راه خواستار قید فوریت جهت تکمیل باند دوم محور بادرود – کاشان شد.

به گزارش ایمنا، در پی اعتراض و گلایه‌های شدید مردم منطقه بادرود نسبت به بی‌توجهی و سهل‌انگاری مسئولان راه و شهرسازی در خصوص تکمیل باند دوم جاده بادرود_کاشان مرتضی صفاری نطنزی در تماس تلفنی و تذکر کتبی خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: مردم بخش امامزاده (بادرود) امروز شاهد فوت سه تن دیگر از اقوام و آشنایان خود بودند، تکمیل‌نشدن باند دوم جاده بادرود _ کاشان واقع در حوزه استحفاظی شهرستان کاشان باعث بروز تصادف‌های رودررو و کشته‌شدن افراد زیادی شده است.

وی افزود: علیرغم دستور وزیر در حاشیه نامه‌ای که ارسال شد و همچنین بازدید مدیرعامل شرکت توسعه و ساخت آزادراه‌ها و قول مساعد که برای تأمین قیر این محور داده‌شد، هیچ اقدام عملی تاکنون انجام‌نشده است.

نماینده نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار داریم تا هرچه سریع‌تر باند دوم بادرود _ کاشان تکمیل شود تا بیش از این شاهد به سوگ نشستن همشهریان خود در این مسیر پرتردد و خطرناک نباشیم.

ظهر یک‌شنبه ۵ اسفندماه براثر برخورد یک دستگاه تریلر حامل خودرو با سواری پراید در محور بادرود – کاشان سه شهروند بادرودی در دم جان باختند.

محور کاشان بادرود با وجودی که بخشی از کریدور شمال به جنوب کشور و محور پرترافیکی بود، اما فاقد زیرساخت‌های استاندارد  و امن بود.

این محور از زمانی که میزبان یکی دو کارخانه مهم مثل سایپا و گالوانیزه و یک شرکت صنعتی بزرگ هم شد، بر بار ترافیکی آن افزوده شد و میزان حوادث و تلفات آن هم بالا رفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.