«نه به پلاستیک» در همه مناطق شهری اجرا می‌شود

مشکات آنلاین: مسئول آموزش شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان از اجرای کامل پویش «نه به پلاستیک» در تمام مناطق شهری تا پایان سال خبر داد.

«امیرحسین عبدلی»، با اشاره به اجرای این پویش در منطقه دو گفت: این پویش در ناحیه ناجی‎آباد به عنوان پایلوت اجرا شده و نانوایی‌ها کیسه‎های پارچه‎ای را به جای کیسه‌های پلاستیکی به مشتریان عرضه کردند.

وی اضافه‌کرد: در دهه پایانی ماه صفر، هیئات منطقه از عزاداران با غذاهای نذری در ظروف گیاهی پذیرایی می‌کنند.

مسئول سمن‌ها و نهادهای سفاو شهرداری کاشان نیز نقش‌آفرینی سمن‎ها در حفظ محیط زیست را متذکر شد و بر توجه ویژه سمن‎ها به بحث آموزش شهروندی علاوه بر اجرای پویش‌های مختلف مردمی تأکید کرد.

ابوالفضل سلیمانی با یادآوری زمینه‌های سیاست‌‌گذاری و اجرایی برای ایفای نقش سمن‌ها خاطرنشان کرد: تلاش در دوره جدید مدیریت شهری آن است که زمینه حضور نمایندگان سازمان‌های مردم‌نهاد در کمیسیون‌های تخصصی شورا مهیا شود و از این ظرفیت مهم در حوزه سیاست‌گذاری و تصمیم‌سازی استفاده بیشتر و بهتری صورت گیرد.

وی همچنین با اشاره به حضور اعضای سمن‌ها و استفاده از نظر تخصصی آن‌ها در جلسات مختلف سازمان افزود: عزم ما این است تا این حضور که عمدتا با خواست مدیریت‌ها و مسئولین واحدهای مختلف رخ داده به صورت تکلیف برای تمام بخش‌های سازمان و حتی معاونت‌های شهرداری اجرایی شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.