نکوداشت خدمات و مجاهدت های آیت الله هاشمی رفسنجانی در دهه فجر انقلاب اسلامی

معاون استاندار و فرماندار کاشان در جلسه هماهنگی کمیته های 15 گانه برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی در کاشان که با حضور مسئولان کمیته ها ، بخشداران و ائمه جمعه شهرستان در سالن جلسات فرمانداری کاشان برگزار شد گفت: خدمات و مجاهدت های حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی به انقلاب اسلامی در مقاطع مختلف و به اذعان همگان کم نظیر است و دهه فجر انقلاب اسلامی بهترین فرصت برای نکو داشت و تبیین خدمات این بزرگوار است.

 

«حمیدرضا مومنیان» افزود: پایداری نظام اسلامی در گرو هم افزایی همه گروهها با هر سلیقه و نظر در چارچوب قانون است و متأسفانه در برخی موارد ، ناآگاهانه و به دست خود، سرمایه های معنوی نظام را آماج افتراها قرار داده ایم که این گونه رفتارها شایسته نظام اسلامی نیست.

 

وی یادآور شد: صحبت کردن پیرامون شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی سخت و دشوار است. پیام تسلیت مقام معظم رهبری ، علما و حضور باشکو مردم در مراسم تشیع و دیگر مراسم وی در کشور نشان از شخصیت والای ایشان در سطوح مختلف جامعه دارد.

 

فرماندار کاشان افزود: دشمنان، همدلی مسئولین نظام و مردم را نشانه گرفته اند و به دنبال آن هستند تا تفاوت نظرات و سلایق سیاسی را به منازعات احزاب و گروهها تبدیل کنند.

 

مومنیان اظهار داشت: حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در زمان حیات محور وحدت گروههای سیاسی در کشور بودند و  فقدان این شخصیت مذهبی و سیاسی نیز باعث وحدت بیش از پیش آحاد مردم در کشور شد.

 

فرماندار کاشان تأکید کرد: پذیرش همه گروهها و جناح ها درمسائل و برنامه های کشور با اهمیت است و پایداری نظام در گرو آن می باشد و شایسته است در برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی نیز مورد توجه قرار گیرد.

 

وی در خصوص برگزاری باشکوه مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور شد: از محوری ترین اهداف نظام توجه به مردم محروم و اقشار آسیب پذیر جامعه به خصوص روستائیان است و شایسته است خدمات نظام به مردم در مراسم دهه فجر به خوبی تبیین و تشریح شود.

 

مومنیان افزود: تکریم شهدا و خانواد شهدا از دیگر اولویت های مردم و مسئولین است و که مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی بهترین فرصت برای تجلی این رسالت ملی و دینی است.

 

مومنیان با توجه به اینکه مقام معظم رهبری در هفته دولت، ضمن ابراز رضایتمندی از عملکرد دولت تدبیر و امید، خطاب به مسئولین فرمودند تا اقدامات نظام را برای مردم اطلاع رسانی نمایند و این موضوع باعث خواهد شد تا روحیه امید ، نشاط و کار و تلاش در جامعه زنده نگاه داشته شود ، بر اطلاع رسانی عملکرد و دستاورد های دولت در شهرستان کاشان به آحاد مردم در دهه فجر تاکید نمودند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.