هاشمی زنده است؛ چون نهضتش ادامه دارد

رییس سازمان جوانان حزب اعتدال و توسعه استان تهران با تاکید بر اینکه اعتدال مشی حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی بود گفت: نام، یاد و آموزه های آن یار مهربان و دلسوز اسلام، انقلاب و ايران همواره بر تارک كشور و انقلاب اسلامی خواهد درخشيد و به عنوان چراغ راه جوانان در حال و آینده قرار خواهد گرفت. شخصیت ممتاز و خستگی‌ناپذیر آیت الله هاشمی در طول تاریخ پرفراز و نشیب ایران خاطره امیرکبیر عصر خود را در اذهان تداعی خواهد کرد و بی شک مردم فهیم ایران قدردان تلاش های دلسوزانه، صبورانه و مشفقانه آن بزرگمرد خواهند بود.

 

حسن بانک بیان کرد: آیت الله هاشمی به گروه و جناح خاصی تعلق نداشت، بلکه جایگاه وی فراتر از جریانات سیاسی بود و همواره تلاش می کرد فراتر از گروه ها حرکت کند. راه ایشان به عنوان پدر معنوی کشور و جوانان همچنان ادامه خواهد داشت.

 

وی با تاکید بر مشی اعتدالی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: صبر و استقامت آیت الله هاشمی هم در قول و هم فعل همواره بی بدیل بوده و از ایشان یک سیاستمدار بی بدیل برای کشور ساخته بود. سیاستمدار و مردی که شاید تاریخ جمهوری اسلامی کمتر کسی چون او را بخود ببیند. آیت الله هاشمی رفسنجانی همواره در دوره‌های خاص تاریخ معاصر نقش آفرین بودند. همت والا و تدابیرشان در دفاع مقدس، دوران سازندگی، صبر و تحملشان در مواجهه با بی مهری ها و امیدی که در سال‌های اخیر برای مردم و به ویژه نسل جوان ایجاد کرده بودند، بی نظیر و مثال زدنی بود.

 

حسن بانک با دعوت از عموم جوانان و علاقمندان برای شرکت در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی تاکید کرد: نسل ما نسل جوانی است که امروز بخشی از خاطرات سیاسی – اجتماعی‌شان با آیت الله هاشمی گره خورده است. لذا سعی خواهیم کرد میراث دار خوبی برای راه و روش اعتدالی ایشان باشیم و بدین منظور با برگزاری مراسم بزرگداشت ایشان از عموم ملت شریف می خواهیم مارا در این مسیر همراهی کنند.

 

مدیرکل شاخه جوانان حزب اعتدال و توسعه استان تهران ضمن تقدیر از جوانان دیگر احزاب و تشکل های سیاسی که با حضور خود راهداری مسیر اعتدالی آیت الله هاشمی را در دست دارند گفت: مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی به همت جوانان اعتدالی استان تهران در روز جمعه مورخ هشتم بهمن ماه 1395 از ساعت ٩:٣٠ الی ١١:٣٠ در حسینه جماران و با حضور خانواده هاشمی، اعضای حزب اعتدال و توسعه کشور، نمایندگان مجلس، مسئولان کشوری و لشکری و عموم ملت شریف ایران که در روز تشییع آن فقیه عالیقدر نشان دادند هاشمی هنوز زنده است و نهضتش ادامه دارد برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/ حمیرا اعلایی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.