هفته سوم و سه تساوی برای نمایندگان کاشان و آران و بیدگل

در هفته سوم از مرحله دوم مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور، دیدارهای هر سه نماینده کاشان و آران و بیدگل در این رقابت‌ها با تساوی به پایان رسید.

به گزارش کانال لیگ دسته سوم، بعد از ظهر امروز یک‌شنبه ۲۳ دی‌ماه ۹۷ در تنها دیدار خانگی گروه دوم این دوره از رقابت‌ها؛ تیم فوتبال ستاره سرخ کاشان و تیم فوتبال ملی حفاری اهواز در ورزشگاه شهید کوچکی سفیدشهر مقابل هم قرار گرفتند که این دیدار پس از ۹۰ دقیقه مبارزه دو تیم بدون رد و بدل شدن گلی مساوی به پایان رسید.

این نخستین امتیاز ستاره سرخ کاشان از مرحله دوم رقابت‌هاست. ستاره سرخ از سه بازی این مرحله دو شکست و یک مساوی در کارنامه دارد.

در همین چهارچوب و در بازی دیگری از همین گروه، دیدار تیم فوتبال ذوالفقار کاشان و تیم فوتبال استقلال شوش که به میزبانی استقلال برگزار می‌شد نیز بانتیجه مساوی به پایان رسید و سهم هر تیم یک گل و یک امتیاز بود.

ذوالفقار از سه دیدار این مرحله ۲ مساوی، یک پیروزی ۵ امتیاز در کارنامه دارد.

دیدار تیم شهدای دهنو آران و بیدگل با تیم تازان تهران از گروه نخست این رقابت‌ها هم که به میزبانی تهران برگزار می‌شد، با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

شهدای دهنو آران و بیدگل از سه بازی این مرحله، یک برد، یک باخت، یک مساوی و ۴ امتیاز در کارنامه دارد.

مسابقات لیگ دسته سه فوتبال باشگاه‌های کشور، در دو مرحله برگزار می‌شود که سه تیم از کاشان و آران و  بیدگل به مرحله دوم این رقابت‌ها راه یافته و اکنون دیدارهای خود را در مرحله دوم برگزار می‌کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.