همایش کلیدهای طلایی زندگی موفق در کاشان برگزار شد

سومین همایش دست‌اندازهای روابط زوجین و کلیدهای طلایی زندگی موفق در کاشان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، سومین همایش «دست‌اندازهای روابط زوجین و کلیدهای طلایی یک زندگی زناشویی موفق» با تدریس خانم‌ها «گیوی» و «زینلی» کارشناسان‌ارشد روانشناسی بالینی در فرهنگ‌سرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برگزار شد.

مدیر فرهنگ‌سرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان گفت: در سومین همایش، تله‌ها و ریزفاکتورهای ایجاد خیانت، راهبردهای بهبود کیفیت زندگی مشترک و تاثیر پذیرش و  همچنین تفسیرهای ذهنی بر روابط زوجین از سوی کارشناسان مطرح شد.

مهدی فخرئی افزود: به گفته کارشناسان حاضر در این همایش، مشاوره و آموزش پیش از ازدواج لازم است و باید زوجین با شناخت کامل نسبت به این امر اقدام کنند تا بتوانند با آگاهی کامل در زمینه ازدواج گام برداشته و زندگی خود را بر مبنای درستی پایه‌گذاری کنند.

وی هدف از برگزاری این همایش را آموزش در راستای تقویت بنیان خانواده برشمرد و گفت: تحکیم بنیان خانواده موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

سومین همایش”دست‌اندازهای روابط زوجین و کلیدهای طلایی یک زندگی زناشویی موفق” با هدف  پیشگیری و آسیب شناسی ازدواج های ناموفق و با همکاری اداره بهزیستی کاشان برگزار شد.

شایان ذکر است فرهنگ‌سرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان اقدام به برگزاری همایش‌های هفتگی یک‌روزه نموده است. علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با سایر همایش‌ها و کارگاه‌های برنامه‌ریزی شده می‌توانند با تلفن 55425434 تماس و یا به فرهنگ‌سرای مهر واقع در میدان شورا، بلوار شهیدان خاندایی مراجعه کنند. همایش دست اندازهای روابط زوجین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.