همدلی ائمه جمعه و مسئولان، لازمه پیشرفت است

معاون استاندار و فرماندار کاشان در جلسه هم اندیشی ائمه جمعه و مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان کاشان که با حضور مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اصفهان در دفتر حضرت آیت الله نمازی برگزار شد گفت :  ائمه جمعه نقش مهمی در ایجاد وحدت بین مردم و بوجود آوردن فضایی آرام در جامعه دارند.

 

«حمید رضا مومنیان» نماز جمعه را باعث اقتدار نظام دانسته و ضمن تاکید بر لزوم همراهی و همیاری ائمه جمعه با مسئولان به ویژه مجموعه فرمانداری و بخشداری های تابعه، اظهار داشت : رفاقت، همدلی و صمیمیت میان ائمه جمعه و مسئولان لازمه پیشرفت دارالمومنین کاشان است.

 

وی افزود: وظایفی که مجموعه فرمانداری و سایر دستگاه های اجرایی شهرستان در قبال ستاد های نماز جمعه دارند را دنبال کرده و انجام میدهیم.

 

فرماندار کاشان همکاری مسئولان اجرایی با ستادهای نماز جمعه و ائمه جمعه را سبب رونق گرفتن شهرستان و رفع مشکلات مردم دانست و تصریح کرد: از مسئولان می خواهم تا با همکاری با ستادهای نماز جمعه و ائمه جمعه در رفع مشکلات مردم بکوشند.

 

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اصفهان نیز در این مراسم ضمن تاکید بر لزوم انجام وظایف ائمه جمعه در سطح بسیار خوب در منطقه، خواستار ارتباط نزدیک و صمیمی میان مسئولان شهرستان و ائمه جمعه شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین صالحیان در تصریح کرد: ائمه جمعه مسائل گوناگون منطقه اعم از سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی را با بخشداران و فرماندار در میان گذاشته و پیرامون اظهارنظر در  وظایف و اختیارات دستگاه های اجرایی با فرماندار و بخشداران ارتباط نزدیک و تعامل بیشتری داشته باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.