همه کاراکو کاران مشکات مدال گرفتند/ عنوان نائب قهرمانی کاراکو ایران به مشکات رسید

تیم کاراکو مشکات که به نمایندگی از استان اصفهان در مسابقات کشوری شرکت کرده بود با پنج مدال طلا و چهار مدال نقره به عنوان نائب قهرمانی رسید.

 

تیم مشکات با 9 رزمی‌کار در این مسابقات شرکت کرده بود.

 

عنوان قهرمانی این رقابت‌ها به تیم گلستان که میزبانی این مسابقات را بر عهده داشت رسید.

 

«بهزاد عرب‌نیاسر» مربی تیم مشکات در گفت‌وگو با مشکات آنلاین سطح مسابقات را خوب توصیف کرد و گفت: ورزشکاران ما خوب جنگیدند و همه آنها به فینال رسیدند اما چون تعداد ورزشکاران تیم گرگان بیشتر از ورزشکاران ما بود نتوانستیم عنوان قهرمانی تیمی را به دست بیاوریم.

 

وی افزود: تیم میزبان با 65 فایتر در این مسابقات شرکت کرده بود و طبیعتا در چنین شرایطی دستیابی به عنوان قهرمانی کار دشواری است.

 

عرب‌نیاسر که تجربه حضور در مسابقات جهانی را دارد تصریح کرد: اگر از فایترهای مشکات حمایت شود آن‌ها ظرفیت کسب قهرمانی جهان را دارند.

 

وی که مسئولیت ورزش شهر مشکات را برعهده دارد گفت: ما در زمینه‌های مختلف رزمی استعدادهای خوبی داریم. باشگاه‌های فعال، ورزشکاران توانمند و با انگیزه، مربیان بومی و قهرمانانی که می توانند تجربیاتشان را در اختیار سایرین بگذارند اگر حمایت مدیریت شهری هم به این مجموعه اضافه شود مشکات یکی از قطب‌های رزمی منطقه خواهد شد.

 

در مسابقات گلستان فایترها «امیر محمد عربی»، «محمد حسن خرمی»، «مهدی خرمی» و «امیر حسین زاهدی» با دو مدال  طلا در سکوی قهرمانی ایستادند و  «امیرحسین جنتی»، «علی اکبر احمدی» ، «امیررضا کربلایی» و «ابوالفضل غلامی» و «امیرعباس صادقی» مدال نقره مسابقات را بر گردن آویختند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.