همه گزینه های روی میز

بر اساس شنيده های خبرنگار مشكات آنلاين، تاکنون افرادی به عنوان گزينه های پيشنهادی، با معرفی و حمايت افراد ذی نفوذ، گروهها و تشکل ها، بيوت علما و جمعی از حاميان دولت جهت تصدی مسئوليت فرمانداری ويژه شهرستان كاشان به استان معرفی شده اند.

 

پیش‌تر نیز اخباری درباره تلاش سیدجواد ساداتی نژاد، نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی برای به کرسی نشاندن یکی از چهره‌های اصولگرا و از مدیران سابق شهری منتشر شده بود.

 

یک مقام آگاه به مشکات آنلاین گفت استعلام های گزینه مورد نظر ساداتی نژاد انجام شده بود و انتصاب وی در مراحل پایانی قرار داشت که با اعمال نظر یکی از علمای شهر و پیگیری های اصلاح طلبان در استانداری و وزارت کشور و مخالفت با وی به دلیل عدم توانمندی کافی، کارآمدی و کارایی لازم ، از این کار جلوگیری شده است.

 

شنیده‌ شده که ساداتی‌نژاد گزینه‌ی دیگری را معرفی کرده که اهل یکی از شهرهای حاشیه‌ای کاشان است.

 

پیش‌تر نیز در محافل سیاسی شهر اخباری درباره رایزنی ساداتی‌نژاد با یکی از همشهریان اصلاح طلب خود در وزارت کشور برای تصدی فرمانداری کاشان شنیده شد و یکی از همشهریان وی نیز در یک گروه تلگرامی از انتصاب فرماندار سفیدشهری برای کاشان سخن گفته بود.اما شنیده‌ها از مخالفت این چهره اصلاح طلب با این پیشنهاد حکایت داشت.

 

ساداتی نژاد تاکنون این شایعات را رد یا تایید نکرده، اما در یک کنفرانس خبری که بدون دعوت از بسیاری از رسانه‌ها از جمله مشکات آنلاین برگزار شد، گفته کار نماینده «نظارت بر مدیران است نه جا به جایی آنها».

 

یک منبع موثق در استانداری اصفهان بدون تایید یا تکذیب این خبر، به خبرنگار ما گفت: تغییرات مدیران در سطح استان بر مبنای بررسی، رصد، سنجش و پایش کمی و کیفی عملکرد آنان در طی دوران تصدی مسئولیت در شهرستانها انجام می‌شود.

 

وی بدون اشاره به مصادیق یا مواردی در این خصوص، به پیگیری های برخی شخصیت‌های کاشانی مقیم تهران و افراد شاخص و موثر در بدنه جریان حامی دولت اشاره کرد و دیدارهای اخیر اعضای ارشد شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان با استاندار و معاونین وی را بدون ارتباط با این تغییرات ندانست.

 

شنیده‌های مشکات آنلاین از معرفی چند چهره شاخص دیگر برای تصدی فرمانداری ویژه کاشان به استانداری اصفهان حکایت دارد.

 

گفته می‌شود برخی از علماء و شخصيتهای ذی نفوذِ غير دولتی در شهرستان، فعالان سیاسی و اجتماعی،  نیز نظرات خود را درباره تغيير، اصلاح سیستم و تحولات كليدی در فرمانداری كاشان به مقامات استانداری اصفهان ارائه داده و گزينه های مد نظر خود را نيز پیشنهاد كرده اند.

 

در میان این اسامی می توان به سید رضا عقدائی معاون سابق سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری اصفهان، سید محسن مصطفوی برزکی از مدیران شهرداری تهران و مشاور اقتصادی شهردار سابق کاشان و عضو گروه مشاوران اقتصادی جوان وزیر کشور در دولت احمدی نژاد، بامداد متقی مدیر منابع انسانی و عضو هیات مدیره شرکت OIEC،  اسماعیل زیارتی نصرآبادی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و مدیریت توسعه روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری های کشور، عباس کتابی رئیس سابق دانشگاه کاشان و رئیس دفتر ساداتی نژاد، حسین حیدریان رئیس سابق شورای شهر کاشان، علی اصغر قانع معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و علی اصولی مدیر عامل شرکت نفت خزر نام برد.

 

هنوز سو گیری های سیاسی و یا حامیان اصلی برخی از این گزینه ها به طور کامل مشخص نشده است و گروههای سیاسی نیز تاکنون نظرات نهایی و مواضع خود به صورت شفاف بیان نکرده اند اما در این میان، حزب اعتدال و توسعه که طی سالهای اخیر در کاشان فعالیتهای خود را سامان داده و ارتباطات نزدیک و ویژه ای با برخی مدیران شهری برقرار کرده است، تلاش خود را برای ابقای حمید رضا مومنیان به کار بسته است.

1 نظر
  1. علی اکبر شاهمیری جانباز70در صد/ می گوید

    باعرض سلام و ادب محضر جمیع هموطنان و همشهریان گرامی و ارجمندوآرزومندتوفیق برای همگان با عرض معذرت حضور بزرگواران عرض شود خرد مندانه به نظر نمی رسد اینکه عزیزی زحمت کش و مدیری پر تلاش در شهرستانی ویا هر جائی ودارای چندین سال تجربه را به دون دلیل منطقی و عقلی و خدائی جا به جا و عوض کنیم زیرا عزیزان من مستحضرندکه زیان این اموربسیار است!به ویژه اینکه در دولت تدبیر و امید ودر شرایط سخت که همگی جز به و حدت و همدلی و تلاش برای پیشبردواهداف مقدس جمهوری اسلامی و مبارزه با دشمنان قسم خورده و بد سرشت ایران وبر طرف نموددن مشکلات خلق الله به فکر اموراتی دیگری نباشیم لذا با همکاری هر چه بهتر و دعا جهت موفقیت جناب آقای دکتر مومنیان که خود رزمنده دفاع مقدس وهم برادر بزرگوار شهیدمی باشنددر اقدامات مذکور سهیم باشیم انشاالله گر چه به قول شاعر این میز که می بینی گاه از من و گاه از تو جاوید نخواهد ماند خواه از من و خواه از تو! امانتی است چند روزه! والسلام و التماس دعا:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.