واکنش رئیس دانشگاه علوم پزشکی به فروش غیرقانونی واکسن فایزر و سینوفارم در کاشان

سیدعلی رضا مروجی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت به عنوان یک نهاد ناظر پیگیر خبر فروش و تزریق واکسن فایزر و سینوفارم در کاشان هستیم تا اگر تخلفی انجام شده باشد، از طریق قانون با آن برخورد کنیم.

صبح امروز خبری تزریق واکسن فایزر به پنج نفر و فروش واکسن سینوفارم در کاشان در رسانه‌های کشور مطرح شد.

مروجی در گفتگو با مشکات آنلاین تصریح کرد: طبق بررسی‌های انجام شده مورد فوق در بیمارستانهای دولتی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کاشان رخ نداده است.

وی با تاکید بر نظارت جدی در بیمارستان های دولتی و مراکز واکسیناسیون تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی گفت : این اتفاق در هرجایی صورت گرفته باشد خطای بزرگی است..

خبر تزریق واکسن های سینوفارم و فایزر امروز توسط رئیس کل دادگستری استان مرکزی رسما رسانه‌ای شد.

در این خبر آمده بود: در پی اخذ گزارشی مبنی بر اینکه فرد معینی با هدف واسطه گری با برقراری ارتباط با رئیس یکی از بیمارستان های شهرستان کاشان، با اعلام اینکه رئیس این بیمارستان  واکسن های سینوفارم را به قیمت پنج میلیون و واکسن فایزر را به قیمت پنجاه میلیون تومان به فروش می رساند، نسبت به معرفی متقاضیان به بیمارستان مربوطه مبادرت ورزیده و در این راستا به تعداد حدود ۵۰ نفر واکسن چینی در محل بیمارستان فوق و پس از ثبت کد ملی در سامانه، تزریق شده است.

در این خبر آمده بود: در همین ارتباط تعداد ۵ نفر نیز به بیمارستان موصوف در کاشان مراجعه و واکسن فایز را دریافت کرده که به این تعداد، آمپول متیل پردنیزولون تحویل شده تا در صورت بروز علائم تزریق نمایند.

 

مشکات آنلاین را در اینستاگرام دنبال کنیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.