وظیفه شماست همانگونه که برای زادگاه خود تلاش می‌کنید برای سایر نقاط هم تلاش کنید

اسماعیل محمدی رئیس شورای اسلامی شهر مشکات در نامه‌ای اعتراضی خطاب به سیدجواد ساداتی‌نژاد نماینده مجلس نوشته است: وظیفه شرعی و قانونی شماست همانگونه که برای آبادانی زادگاه خود سفیدشهر تلاش می‌کنید برای سایر نقاط دو شهرستان نیز تلاش کنید.

 

محمدی با اشاره به توقف آسفالت بخشی از بلوار اصلی شهر مشکات و آسیب دیدن تعدای زیادی از شهروندان در این مسیر گفته است: تأسف‌انگیز اینکه عملیات آسفالت بخشی از این بلوار بعد از تجمع غیرقانونی تعداد اندکی از همشهریان و نزدیکان شما در جاده ترانزیت متوقف شده و تاکنون نیز پیگیری‌های شورای اسلامی شهر برای اتمام این پروژه ملی عملاً بی‌نتیجه مانده است.

 

وی در قسمتی از این نامه افزوده است: رویکرد شما در قبال مشکات سبب شده که تعدادی از جوانان و شهروندان این شهر، بدین تحلیل برسند که شما نظری به اصلاح بلوار امام خمینی مشکات ندارید تا بتوانید با پایان عمر این دولت و در صورت یافتن فرصت مناسب تغییرات مرزی مطرح شده توسط برخی از همشهریان و نزدیکان‌تان  را اجرایی کنید.

 

محمدی تصریح کرده است: بنده به عنوان وکیل این مردم و کسی که سالهاست در خدمت مردم مشکات هستم واضح و آشکار به شما می‌گویم متأسفانه شرایط به گونه‌ای پیش رفته که اکثریت قاطع همشهریانم، هر زمانی، هر اتفاقی را که در این منطقه بی¬افتد، به چشم شما می‌بینند.

 

محمدی با گلایه است اینکه نامی از مشکات در گزارش حضور وزیر راه و شهرسازی به کاشان وجود ندارد، نوشته است: انتظار می‌رفت شما که خود را میزبان وزیر نامیده‌اید، طبق سنت متعارف سایر نمایندگان، از شورای مشکات برای ارائه مشکلات این بلوار دعوت کنید نه آنکه حتی نامی از مشکات در گزارش شما مطرح نشود.

 

اسماعیل محمدی گفته است: گزارشی از طرف صفحه رسمی شما درباره سفر وزیر راه و شهرسازی به کاشان منتشر شده که در آن نام بسیاری از مناطق به جز شهر مشکات که از لحاظ جمعیت بزرگتر از شهرهای شهرستان کاشان است، مطرح گردیده است.این در حالی است که مدت‌هاست مردم مشکات در بلوار اصلی شهر که متصل به جاده ترانزیت است قربانی و مصدوم می‌شوند و به همین دلیل اصلاح و تکمیل این بلوار به مطالبه اصلی آنان تبدیل شده است.

1 نظر
  1. دوست می گوید

    سلام علیکم محضر عزیزان و دوستانم در مشکات آنلاین فرزند روحانی شما که این ایه را خوانده اید پس عمل کنید يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنْ جَاءَكُمْ فَاسِقٌ بِنَبَإٍ فَتَبَيَّنُوا أَنْ تُصِيبُوا قَوْمًا بِجَهَالَةٍ فَتُصْبِحُوا عَلَىٰ مَا فَعَلْتُمْ نَادِمِينَ ضمن ارادت محضر دوستان شما به عنوان فرهیخته کاشان و انچه رسالت شما است که واقع بین و اهل حق باشید عرض می نمایم خط مرزی کاشان و اران و بیدگا که از جمله سفید شهر هم می باشد باید طبق مصوبه هیت وزیران اجرا شود که در این مصوبه پاسگاه حتی میدان محمد رسول الله مشکات از اراضی کشاورزی شهر سفیدشهر می باشد که باید به سفیدشهر ملحق شود ولو راه ارتباطی مرزی شهر مشکات با کاشان حذف شود یا مشکات جزشهرستان آران و بیدگل بیاید یا سفیدشهر به کاشان ملحق شود واین حق مسلم قانونی و شرعی مردم عزیز سفیدشهر می باشد . اما اینکه شما با درج این خبر این عالم وارسته یعنی ریس شهر مشکات می گوید دکتر ساداتی برای سفیدشهر کار انجام داده است این را بگویم سفید شهر جز حوزه استحفاظی و نمایندگی ایشان است ولی با شناختی که از دکتر دارم ایشان را مرد حق می دانم و در منطقه هیچ جای از آن برایش فرق نمی کند نوش آباد باشد مشکات ، نیاسر ،برزک و…. آنچه می تواند و توانسته برای مشکات هم کار کرد که اصلاح فعلی این بلوار یکی از کارهای ایشان است . از شما درخواست دارم واقع بینانه باشید و فکر کنم بعد از صحبت های من بیشتر تامل و بررسی میدانی که تاریخ منطقه که سالیان بسیار دور است را نگاه کنید مزار سفیدشهر و حتی مصوبه همه دولت ها و هیت وزیران را نگاه کنید تا با چشمی باز عمل کنی . وسلام پایان ترجمه ایه آیه قران ای مؤمنان، هر گاه فاسقی خبری برای شما آورد تحقیق کنید، مبادا از روی نادانی به قومی رنجی رسانید و سخت از کار خود پشیمان گردید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.