پدر و پسر قاچاق‌فروش دستگیر شدند

جانشین فرماندهی انتظامی کاشان گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر کاشان شب گذشته پدر و پسر قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر با بیش از ۱۵۰ کیلوگرم مواد مخدر آماده عرضه را شناسایی و دستگیر کردند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس کاشان، سرهنگ پاسدار علی قربانیافزود: در این عملیات ۷۴ کیلو تریاک و ۷۶ کیلو حشیش آماده عرضه که داخل خودرو به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

 

وی گفت: ماه مبارک رمضان در شهر کاشان، شاهد برگزاری برنامه‌های مختلف مذهبی از جمله جلسات انس با قرآن و سخنرانی، مراسم لیالی قدر، راهپیمایی روز جهانی قدس و برپایی باشکوه نماز عید سعید فطر بودیم که علیرغم گستردگی، حساسیت و اهمیت بالای مراسم ماه مبارک رمضان، همه برنامه‌ها در کمال امنیت و آرامش و بدون هیچ‌گونه مورد امنیتی و انتظامی اجرا شد.

 

سرهنگ قربانی خاطرنشان کرد: کارکنان انتظامی این شهرستان، با حضور و آمادگی مناسب نسبت به تامین نظم و امنیت مراسم نماز عیدسعید فطر، حضور هموطنان بر سر قبور شهدا و درگذشتگان و حضور میهمانان و گردشگران در مراسم گل و گلاب اقدام کردند.

 

جانشین فرماندهی انتظامی کاشان در پایان تصریح کرد: در ایام تعطیلات عید سعید فطر با همکاری عوامل بسیج و راه‌اندازی گشت رضویون تعداد ۱۰ نفر سارق دستگیر و ۷ مورد انواع سرقت کشف شد به نحوی که در طول این ایام شاهد کاهش ۲۷ درصدی سرقت نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.