پلمب ۱۰۴ واحد صنفی متخلف در نیمه اول آذر در کاشان

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از پلمب ۱۰۴ واحد صنفی متخلف در نیمه اول ماه آذر در کاشان خبر داد.

مهدی دلاوری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به شیوع ویروس کرونا و ضرورت قطع زنجیره شیوع این ویروس اظهار داشت: خوشبختانه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم در حال حاضر تعداد موارد بستری و فوتی در کاشان به مقدار قابل توجهی کاهش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه این شرایط شکننده است، ابراز داشت: در صورت کوچک‌ترین اشتباه و بی تفاوت بودن نسبت به شیوع ویروس کرونا ممکن است طی هفته‌های آینده مجدداً شاهد اوج گرفتن شیوع این ویروس باشیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه اثرگذاری این ویروس ارتباط مستقیمی با رفتار مردم دارد، تصریح کرد: حضور در تجمعات، عدم استفاده از ماسک، عدم رعایت فاصله اجتماعی و همچنین عدم رعایت مسائل بهداشتی می‌تواند به سرعت شرایط را همانند مهر و آبان ماه و حتی دردناک‌تر از آن کند.

وی با اشاره به اینکه بازرسان بهداشت محیط شهرستان کاشان همانند گذشته بازرسی‌های مستمر خود را ادامه می‌دهند، خاطرنشان کرد: در دوران تشدید محدودیت‌ها بیش از ۲۳ هزار بازرسی مشترک از اصناف کاشان توسط بازرسان محیط معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان انجام شد.

 

معرفی ۲۰ واحد صنفی متخلف به مراجع قضائی

دلاوری با اشاره به اینکه در نیمه ابتدایی آذرماه و همزمان با اعمال محدودیت‌های ابلاغ شده از طرف ستاد ملی مبارزه با کرونا بیش از یک هزار و ۱۰۰ مورد صدور اخطاریه، ۱۱۵۰۰ بازدید اضطراری و ۲۰ مورد معرفی به مراجع قضائی به اصناف متخلف ابلاغ و انجام شد، بیان داشت: در همین مدت ۱۰۴ واحد صنفی متخلف نیز به دلیل عدم توجه به ابلاغیه‌ها و دستورالعمل‌های صادره پلمب شدند.

وی از رعایت ۹۰ درصدی مسائل بهداشتی توسط مردم کاشان در نیمه نخست آذرماه خبر داد و گفت: همکاری مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مهمترین عامل در کنترل ویروس کرونا و قطع زنجیره شیوع این ویروس است که امیدواریم در ادامه راه مبارزه با این ویروس بیش از پیش شاهد همکاری مردم و شهروندان عزیز باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.