پیام تسلیت ساداتی‌نژاد در پی جان‌باختن تعدادی از هم‌وطنان در حادثه تصادف

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در پی حادثه تصادف اتوبوس مسافربری با تانکر حامل مواد سوختی در مسیر کاشان نطنز و درگذشت تعدادی از هموطنان پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام «سید جواد ساداتی‌نژاد» بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
با تاسف و اندوه فراوان، حادثه غم‌انگیز و مصیبت‌بار تصادف اتوبوس مسافربری با تانکر نفتکش در آزادراه کاشان-نطنز که منجر به جان‌باختن و مجروح‌شدن تعدادی از عزیزان هموطن شده است، موجب تالم و تاثر فراوان گردید.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های عزیزان داغدیده، این مصیبت را به همه مردم بزرگ‌وار استان کرمان و ایران اسلامی تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند سبحان برای جان‌باختگان این حادثه رحمت واسعه و مغفرت، برای مجروحان شفای عاجل و برای بازماندگان صبر و اجر الهی مسئلت دارم.

با تقدیر از زحمات نیروهای امدادی و آتش‌نشانی و نیروی انتظامی در نجات جان مجروحان این حادثه دلخراش، امیدوارم دست‌اندرکاران و مسئولین محترم استانی و کشوری در جهت کاهش بار مصیبت و رنج عزیزان آسیب‌دیده اهتمام ورزند و تدابیر و راهکارهای لازم را برای کاهش تصادفات جاده‌ای در تمام جاده‌های کشور به ویژه جاده‌های پرخطر منطقه کاشان و آران و بیدگل فراهم نمایند. سید جواد ساداتی‌نژاد
نماینده مردم شریف شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.