16 آذر نماد آزادگي و استكبارستيزي دانشجويان مسلمان است

شهردار نیاسر در پیامی ضمن گرامیداشت روز دانشجو، دانشجویان ایرانی را پیروان مکتب عاشورا نامید.

 

متن پيام «سبحان نظری» به شرح زير است:

 

“بسم‌الله الرحمن الرحيم”

 

16 آذر نماد آزادگي و استكبارستيزي دانشجويان مسلمان است و همان‌طور كه مقام معظم رهبري فرمودند، روز دانشجو روز مقاومت تاریخی، نماد روحیه خروشان جنبش دانشجویی و تجلی بصیرت و مظهر ایثار و استقلال و آزادی است.

 

دانشجويان مسلمان كشور عزيزمان در سال‌هاي حكومت رژيم ستمشاهي و پس از آن در دوران دفاع مقدس با روحيه‌اي آزادي‌خواه و با شجاعت تمام در برابر استكبار و استعمار ايستادگي كردند و همواره نيز پيرو خط ولايت بوده‌اند.

 

دانشجويان ايراني پيرو مكتب عاشورا هستند و در مقاطع حساس تاريخي، دانشگاه را به محلي براي ايستادگي در برابر مخالفان آزادگي تبديل كردند و امروز نيز شاهديم كه دانشگاه‌ها و مراكز علمي كشور شهدايي چون احمدي‌روشن و شهرياري را تقديم مي‌كنند.

 

 

16 آذر، روز دانشجو، فرصتي است تا بار ديگر به مرور نقش برجسته و پررنگ دانشجويان در تعيين سرنوشت ايران اسلامي بپردازيم و اینجانب نیز به نمايندگي از همکارانم در شهرداری نیاسر اين روز بزرگ را به همه دانشجويان، استادان و فرهيختگان  کشوری ومخصوصا استادان ودانشجویان شهر ستان کاشان وشهر نیاسرتبريك عرض مي‌كنم و عزت، سربلندي و سرافرازي روزافزون دانشجويان را از درگاه پروردگار خواستارم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.