پیشنهاد جدید ستاد روحانی را بررسی می‌کنیم/ فرماندار نظر نهایی را می‌دهد

درحالی که تنها یک روز تا زمان اعلام شده برای برپایی جشن پیروزی حسن روحانی در کاشان باقی‌ مانده، هنوز مکان برگزاری این جشن مشخص نیست.

 

بیانیه‌یی از طرف ستاد رئیس جمهور در فضای مجازی منتشر شده و در آن از همکاری نکردن فرمانداری کاشان گلایه شده است.

 

«حسین خراسانی‌زاده» رئیس ستاد تبلیغاتی روحانی در کاشان، صدور هرگونه بیانیه‌یی را تکذیب کرده اما از آنچه او رفتار «ناعادلانه» مسئولان با ستادهای تبلیغاتی نامیده گلایه کرده و گفته همچنان امیدوار است که مسئولان شهرستان وقت این ستاد را تلف نکرده و بر سر مکان برگزاری جشن پیروزی با ستاد تحت مدیریتش همکاری کنند.

 

مشکات آنلاین در گفت‌وگو با معاون سیاسی فرماندار کاشان درباره علت صادر نشدن مجوز برگزاری جشن پیروزی حامیان حسن روحانی گفت‌وگو کرده است.

 

آنچه پیش روی شماست حاصل گفت‌وگوی ما با «عباس قپانی‌پور» است:

 

  • در طول انتخابات برای اینکه مردم حضور بیشتری داشته باشد با همه ستادهای کاندیداها همکاری داشتیم و اگر عمل خلافی هم داشتند با نصیحت و مماشات موضوع را رفع کردیم.

 

  • آقای روحانی یک ستاد اصلی دارد که مسئول آن آقای دکتر خراسانی‌زاده است و ستادهای دیگر ستادهای فرعی‌اند. تمام ستادها با ستاد اصلی همکاری داشته‌اند الا یک ستاد که هم در مسیر انتخابات و هم الان تمکین نمی‌کردند. آن‌ها را دعوت کردیم و درباره مخاطرات امنیتی شهر با آن‌ها گفت‌وگو کردیم.

 

  • طبق بخشنامه وزارت کشور باید تجمعات با همکاری فرمانداری‌ها برگزار شود.

 

  • تجمعات خودجوشی پس از اعلام نتایج انجام شد. این تجمعات هرچند به دلیل خوشحالی از پیروزی آقای روحانی بود اما باعث ایجاد ترافیک و زحمت برای برخی از شهروندان شد.نیروی انتظامی به همکاری مردم و آقای خراسانی‌زاده آن تجمع خودجوش را مدیریت کرد.

 

  • برای برپایی یک جشن کلی ستاد مرکزی درخواست داد و درخواست در شورای تامین مطرح شده است. آن‌ها برای برگزاری جشن پیشنهادهایی را داده‌اند اما چون مکان‌های پیشنهاد شده در مرکز شهر است و ممکن است ایجاد ترافیک کند با آن مخالفت شده و به جای آن ورزشگاه رفاه در بلوار قطب راوندی و ورزشگاه بزرگ کاشان به ستاد پیشنهاد شده است.

 

  • قرار شد ستاد هر کدام از این دو مکان را انتخاب کرد پلیس راهبر و نیروی انتظامی با آن‌ها برای برگزاری جشن همکاری کند

 

  • الان هم تلاش می‌کنیم نظر عزیزان را برای پیشنهاد دیگر آقای خراسانی‌زاده جلب کنیم. البته نظر اصلی را آقای فرماندار خواهد داد.

 

  • ما از آقای دکتر خراسانی‌زاده برای همکاری‌اش تشکر می‌کنیم. ایشان شخصیت فرهیخنه و آشنای به قانون هستند و در طول این مدت کمال همکاری را با ما داشته‌اند.

 

  • اگر کسی برای برپایی جشن به فرماندایر مراجعه کرده و پاسخی نگرفته به خاطر عدم هماهنگی با ستاد مرکزی بوده است.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.