پیشنهاد طرح انتقال آب از منطقه گردشگری «علی شیخ» به مشکات

شهردار مشکات در جلسه های جداگانه  با مدیر کل فنی ، مدیر کل بحران و مدیرکل دفتر امور شهری استانداری اصفهان دیدار و گفتگو کرد.
این دیدارها صبح روز شنبه 2/18 در محل ساختمان استانداری اصفهان برگزار شد. محمدحسنزاده، بهزاد عربنیاسر، رضا پشتاره و وجیهه کاظمیان از شورای اسلامی شهر و حامدخرمی و اسماعیل آسیابان از واحد فنی – مهندسی شهرداری مشکات، محمد تکبیرگو را در این دیدارها همراهی کردند.
شهردار مشکات در گفتگو با مشکات آنلاین با مثبت خواندن این دیدارها از «قول مساعد» مهندس شیشه فروش مدیرکل بحران استانداری برای تامین هزینه انتقال آب از منطقه گردشگری «علی شیخ» به استخر ساختمان آتش نشانی مشکات خبر داد. او گفت قرار از طرح مطالعاتی این طرح تهیه و به استانداری ارائه شود.
محمدتکبیرگو هدف از ایجاد این طرح را احیاء فضای سبز مشکات دانست و گفت: کم آبی و کیفیت نامناسب آب، فضای سبز مشکات را تهدید می کند.
شهردار مشکات در جلسه مشترک با مهندس کاظمی مدیر کل فنی استانداری طرح احداث میادین سه گانه بلوار امام خمینی و آزادسازی ضلع شرقی این بلوار را مورد بررسی قرار داد.
دیدار شهردار با مهندس کمالی مدیر کل دفتر امور شهری استانداری به بررسی مشکلات«وضعیت نیروی انسانی» و «درآمدهای شهرداری» اختصاص یافت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.