چهارمين كنفرانس بين‌المللی «بازی‌های رايانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها»  در دانشگاه کاشان برگزار می‌شود

چهارمين كنفرانس بين‌المللی «بازی‌های رايانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها»، در هفته‌ی اول اسفندماه 1397 در دانشگاه كاشان با همكاری دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه كاشان افزود: بازی‌های رايانه‌ای يكی از زمينه‌های نوين حوزه‌ی فناوری اطلاعات است كه جايگاه ممتازی از ديدگاه كارآفرينی و خلق ثروت دارد و پژوهش در اين حوزه نيز در سال‌های اخير رشد چشمگيری داشته است.

«مجيد منعم‌زاده» خاطر نشان کرد: برگزاری سه دوره از اين كنفرانس در دانشگاه اصفهان و پذيرش بيش از 300 مقاله در زمينه‌های مختلف بازی‌های رايانه‌ای از جمله حوزه‌های فنی، روانشناسی، جامعه‌شناسی، مديريت،  فقه، حقوق و … نشان می‌دهد دانشجويان و پژوهشگران نيز به اين حوزه روی آورده‌اند و فراهم آوردن بستری برای عمق بخشيدن به اين پژوهش‌ها مي‌تواند در رشد اين حوزه مؤثر باشد.

وي اظهار داشت: به هدف گسترش پژوهش در حوزه‌ی بازی‌های رايانه‌ای، دانشگاه كاشان با همكاری دبيرخانه‌ی دائمی كنفرانس «بازی‌های رايانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» در دانشگاه اصفهان، برگزاری چهارمين دوره‌ی اين كنفرانس را برعهده گرفته است.

معاون پژوهشی دانشگاه کاشان زمان ارسال مقالات را تا بیست و پنجم آذرماه سال جاری عنوان کرد و افزود: پژوهشگران می‌توانند نتايج آخرين تحقيقات خود در زمينه‌ی بازی‌های رايانه‌ای را به دبيرخانه‌ی كنفرانس ارسال نمايند.

فراخوان مقالات و ساير اطلاعات تكميلی در وب‌سايت كنفرانس به آدرس http://cgco2019.kashanu.ac.ir موجود است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.