چوب جریمه لای چرخ کامیون‌های متخلف/ کامیون‌داران متخلف مشکات جریمه می‌شوند/ به خاطر نذری دیگران قامت رفتگرها خم می‌شود

مدیر خدمات شهری شهرداری مشکات از تصمیم این شهرداری برای جریمه کامیون داران متخلفی که نخاله‌های ساختمانی را در مسیر بالای اتوبان امیرکبیر تخلیه می کنند خبر داد.

 

«علی اکبر جلالی» گفت: بررسی‌های ما و اظهارات شاهدان عینی نشان می‌دهد که این نخاله‌ها از داخل مشکات است.

در مشکات هم فقط تعداد اندکی کامیون‌ وجود دارد. ما برای همه این افراد برگه اخطاریه نوشته‌ایم و اگر اقدام به جمع‌آوری نخاله‌ها نکنند به ازای هر کامیون نخاله‌، 150 هزارتومان جریمه می‌شوند.

 

مدیر خدمات شهری شهرداری مشکات با گلایه از رفتار متخلفانی که زباله‌ها و نخاله‌های خود را در ورودی مشکات تخلیه می‌کنند گفت: فضای بالای اتوبان و ورودی مشکات را برای ایجاد فضای سبز آماده کرده بودیم اما متاسفانه برخی بدون توجه به حقوق سایر شهروندان زباله‌ها و نخاله‌های ساختمانی خود را در این مکان تخلیه کرده اند؛این درحالی است که ما بارها مکانِ در نظرگرفته شده برای دفن نخاله‌ها را به اطلاع عموم رسانده‌ایم و این راننده‌ها هم از این مکان مطلع‌اند ولی بدون هیچ توجیه منطقی اقدام به این کار می‌کنند و اخیرا هم دیدیم که یکی از این رانندگان در پل زیرگذر دچار سانحه شد.

 

جلالی در این گفتگو از دفن ظرف‌های یکبار مصرف در طبیعت انتقاد کرد و گفت: ما هفته‌ای چند مرتبه باید رفتگرهای شهرداری را برای جمع‌آوری ظرف‌های یکبار مصرف از اطراف مشکات بسیج کنیم. اگر این ظرف‌ها را در پاکت‌های زباله قرار داده‌اند و در ساعت مقرر در خیابان گذاشته اند و ما آن را جمع نکرده‌ایم آن وقت آنها می‌توانند این رفتارشان را توجیه کنند. اما متاسفانه هر هفته به خاطر نذری دیگران قامت رفتگرهای شهرداری باید خم شود.

 

مدیر خدمات شهری شهرداری مشکات از مردم خواست با شهرداری برای نظافت شهر و ایجاد فضای سالم و بانشاط برای زندگی همکاری کنند.

 

جلالی گفت: مشکات در مسیر جاده ترانزیت است. تخلیه نخاله ساختمانی و زباله در مسیر جاده و اتوبان علاوه بر ایجاد مشکلات بهداشتی، تبلیغ علیه شهری است که در آن زندگی می‌کنیم .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.