کارگاه توجیهی مالکین خانه مسافر‌ها در کاشان برگزار شد

در آستانه نوروز باستانی و آغاز فصل گردشگری، کارگاه آموزشی امنیتی، ایمنی و امدادی ویژه مالکین عضو خانه مسافر شهرستان های کاشان و آران بیدگل برگزار شد.

به گزارش اهل کاشانم، معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی کاشان در این کارگاه اعلام کرد: در حال حاضر حدود ۱۰۰ واحد آپارتمانی و سوئیت با عضویت در طرح خانه مسافر آماده پذیرش و اسکان بیش از ۷۰۰ مسافر در کنار حدود ۲۴۰۰ تخت اقامتی دائم در کاشان هستند.

حجت‌اله ناصحی‌پور اظهار کرد: ظرفیت اقامت کلی شهرستان اعم از رسمی و غیررسمی حدود ۱۵ هزار نفر در قالب تاسیسات اقامتی دائم، خانه مسافر، مدارس و حسینیه‌ها می‌باشد.

وی از آمادگی اداره میراث فرهنگی کاشان برای پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی در شهرستان خبر داد و گفت: برگزاری این کارگاه در آستانه نوروز باستانی از جمله برنامه‌های حوزه گردشگری برای آمادگی بیشتر در جهت بهبود شرایط اسکان و ارتقاء کیفیت خدمات است.

شهرستان ۳۶۵ هزار نفری کاشان بیش از یک‌هزار و ۷۰۰ اثر دارای ارزش تاریخی، طبیعی و معنوی شامل ۳۲۵ اثر ثبت ملی و یک اثر ثبت جهانی دارد و با داشتن دو اقلیم کویری و کوهستانی در کنار هم، یکی از مقاصر عمده گردشگری داخلی و بین‌المللی ایران است.

منبع: اهل کاشانم
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.