کاشانه مخاطب ندارد
یک کارشناس گرافیک و مشاور ایده و اجرا، در یادداشتی به برنامه تلوزیونی «کاشانه» که به سفارش شهرداری کاشان تهیه و در ساعات نخستین شامگاه جمعه از شبکه ۵ سیما منتشر میشود واکنش نشان داد و این برنامه را فاقد کارآیی متصور دانست.
مدیر کانال کاشان نوشت:«اصلا کار به محتوا و هنر دستاندرکارانش ندارم. و واقعا با این بندگان خدا مشکلی هم ندارم. ولی کاشانه مخاطب ندارد. اثرگذاری ندارد.»
وی در ادامه با تاکید بر اینکه رسانهای که از طریق دیگر رسانهها برای دیدنش تبلیغ شود فاقد قدرت رسانهای است درخواست کرد: «شما یک آمار مستقل بدهید که کاشانه این میزان در جهتدهی افکار عمومی، فرهنگ سازی، اطلاعرسانی، و... تاثیرگذار بوده است.»
کانال کاشان خواستار اصلاح مسیر فعلی این برنامه و رویهای شد که به نوشته او «رویه غلط» و «هدررفت انرژی و سرمایه» است.
نویسنده با اشاره به فقدان مولفههای متعارف در انتخاب نام برای برنامه نوشت: «کاشانه چه ربطی به کاشان دارد؟ .. مثل اینست که رفسنجان از صداوسیمای کرمان برنامه فسنجان را پخش کند، آباده اسم برنامهاش باشد آبادی. نامگذاری باید مبتنی بر هدفی باشد. بخش بزرگی از بار را اسم برنامه میتواند به دوش بکشد اگر اسم خوبی داشته باشد.»