کاشانی‌ها در دو و میدانی کتاب رونمایی کردند

آیین رونمایی از کتاب «عکاسی دیجیتال» با حضور شرکت‌کنندگان در مسابقه دو و میدانی و خانواده‌های آن‌ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، معاون ورزش این سازمان گفت: به‌مناسبت روز جهانی عکاسی و همزمان با برگزاری مسابقه دو و میدانی به‌مناسبت عید قربان که با همراهی معاونت ورزش سازمان فرهنگی ورزشی و مجمع محبان اهل بیت (ع) برگزار گردید، از کتاب «عکاسی دیجیتال» تالیف «طیبه ابریشم‌کش» رونمایی شد.

سجاد مظفری‌تبار اعلام کرد: کتاب عکاسی دیجیتال در 200 نسخه در 314 صفحه توسط انتشارات «سوره تماشا» چاپ و منتشر شده‌است.

وی با اشاره به درج عنوان” کاشان پایتخت کتاب ایران” بر روی لباس شرکت‌کنندگان این مسابقه در جهت علاقه‌مندی نوجوانان و جلب توجه خانواده‌ها به کتاب و کتاب‌خوانی، هدف از برگزاری مسابقه”دو و میدانی”را ایجاد انگیزه در کودکان و نوجوانان، شناخت استعدادها در این رشته ورزشی و همچنین ارتقای سطح ورزش‌کاران به منظور اعزام آنان به مسابقات استانی و کشوری دو و میدانی ذکر کرد.

به گفته مظفری‌تبار، در این مسابقه  60 شرکت‌کننده در رده‌های سنی12 تا 18 سال با پیمودن مسیر 2 کیلومتری از چهار راه آیت‌اله کاشانی به سمت خیابان باب الحوائج با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در این مسابقه «محمد چهارباغی» موفق شد ضمن قرار گرفتن در جایگاه نخست، دوچرخه و مدال این مسابقه را از آن خود کند.

الیاس بابایی و علی رحیمی هم به‌ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند واز پرهام عامری با اهدا جایزه به عنوان کوچک‌ترین شرکت‌کننده تقدیر شد.

در پایان این برنامه ورزشی، با اهدای جایزه به 5 نفر از برگزیدگان به قید قرعه به نام‌های روح‌اله خادم، یوسف محمد تقی‌زاده، متین ظهریان،  محمدامین حسن‌زاده و  علی کاظمیان قمصری از آن‌ها تبجیل شد.

گفتنی است این مسابقه با همکاری پلیس راهور و هئیت دو و میدانی با حمایت مالی آموزشگاه فنی وحرفه ای تدوینگران برتر و همچنین شهربازی بام شهر کاشان برگزار شد و منازل مسکونی کلیه شرکت‌کنندگان در این مسابقه به مدت یک سال در برابر حادثه آتش‌سوزی توسط بیمه پاسارگاد نمایندگی عسگری به صورت رایگان بیمه شد.                                                                           مسابقه دو و میدانی در پایتخت کتاب ایران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.