کاشان با 154حادثه و حریق بهمن را گذراند

 

مدیرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري کاشان گفت:بهمن ماه سال جاری 52 موردآتش سوزي و 102  مورد حادثه در اين شهرستان بوقوع پيوسته  که آتش نشانان موفق به پوشش  و امدادرسانی در آنها شده اند.

 

به گزارش مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان، سید مهدی مجد الاشرافی با بیان این خبر بیان کرد: از علل آتش سوزی های رخ داده در بهمن ماه می توان  به  اتصالي برق، پرتاب جرقه و مواد آتش زا، نشت گاز، روشن بودن وسایل حرارتی،مایعات قابل اشتعال، افروختن آتش، بالا بودن حرارت محيط و انتقال آن وهمچنين  نقص فني سیلندرگاز و پیک نیک اشاره نمود.

 

وی افزود: بيشترين تعداد حرائق در بهمن ماه سال 95  مختص  به منازل مسکونی، اماکن تجاری و وسائل نقلیه  بوده است.

 

مدیرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري کاشان خاطرنشان كرد: آتش نشانان اين شهرستان دربهمن ماه در 102  موردحادثه جداگانه شامل نجات شخص  از چاه، ریزش آوار، رها سازی اعضای بدن، آسانسور و بالابر، اشیاء حلقوی، باز کردن درب منزل و خودرو(محبوسی)، تصادف، آب افتادگی و رفع خطر نشست زمین ، گرفتن مار و حیوانات موذی،  گرفتن حیوانات وحشی و خانگی، شركت وبه شهروندان و هموطنان امداد رساني نموده و از خطرات ناشي از اين حوادث  نجات داده اند.

 

فدایی تصریح کرد: ماموران عملیاتی آتش نشانی  تعداد 97 نفر از هموطنان را در حوادث نجات داده که از این تعداد  74 نفر مصدوم بوده  و متاسفانه در 5 تن فوتی در آمار این سازمان ثبت گردیده است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.