کسانی که آمار باشگاهها را می دانند نظر بدهند؛ نه کسانی که در شهر نیستند

«بهزاد عربنیاسر»، مسئول شورای ورزشی مشکات در متنی که برای مشکات آنلاین ارسال کرده به دفاع از فعالیت چندساله خود در این شورا پرداخته و گفته کسانی باید درباره ورزش نظر بدهند که آمار باشگاهای فعال مشکات را می دانند، نه کسانی که در این شهر نیستند.

 

این متن، پاسخ عربنیاسر به انتقادهای چند روز قبل «ابوالفضل احمدی»، مربی مشکاتی فوتبال از عملکرد هیات ورزشی است.

 

احمدی که چندسالی است کاشان را برای سکونت انتخاب کرده، در مصاحبه با مشکات آنلاین  از جابجایی زمین فوتبال مشکات، خودخواهی و خودمحوری برخی افراد به عنوان عوامل رکود فوتبال نام برده و گفته بود دستهایی در فوتبال مشکات وجود دارد که مانع پیشرفت این ورزش است.

 

هنوز یک هفته از انتشار مصاحبه احمدی نگذشته که رئیس هیات ورزشی، بی مدیریتی در فوتبال را عامل رکود دانسته و نوشته است: واقعیت این است که اعضا انگیزه کافی جهت رویا رویی با مشکلات بوجود آمده را ازدست داده اند و منتظر مانده اند تا از آنها دعوت شود؛ در حالی که ورزش کلا خودجوش است واستارت اولیه راخود شخص ورزشکار باید بزند.

 

متن کامل پیام ارسالی بهزاد عربنیاسر بدین شرح است:

 

«باسلام خدمت کلیه همشهریان عزیزم بخصوص ورزشکاران فهیم شهر مشکات

 

درباره ورزش مشکات باید به کسانی که ندانسته منتقد شده اند در یک کلام عرض کنم شما آمار ورزشکاران و باشگاهها را نسبت به سه سال گذشته در شهرمان ببینید و بعد نظر بدهید؛ نه اینکه اشخاصی که اصلا در شهر ما حضور ندارند بخواهند در مورد ورزش نظر بدهند.

 

رشته فوتبال از ابتدا تا کنون حاشیه سازترین ورزش در بین تمام رشته های ورزشی است واین حاشیه از ورزش فوتبال در مشکات هم مستثنی نبوده و متاسفانه قبل از اینکه همه به ورزش بپردازند به حاشیه و انتقاد پرداخته اند. به همین دلیل ورزش فوتبال در مشکات به جایگاه اصلی خود و حتی مراتب بالاتر نرسیده و شاید بعضی از ورزشکاران بسیار خوب ما در این رشته به دلیل عدم مدیریت در فوتبال به حق خود نرسیده اند؛ به عنوان مثال در هر دوره، یک تیم فوتبال تشکیل و بیشتر از دو یا سه سال نتوانسته به موفقیت خود ادامه بدهد.

 

دلیل اصلی این از هم گسیختگی تیمی  را از یک سو می توان متحد و منسجم نبودن اعضا و کادر فنی و حاشیه های کناری واز سوی دیگر مشکل مالی و نبود امکانات کافی دانست؛ ولی مهم این است که هر کاری با پشتکار واراده قوی اعضا به نتبجه می رسد؛ کما اینکه بعضی از منتقدین جابجایی زمین را علت رکود فوتبال می دانند ولی واقعیت این نیست؛ واقعیت این است که اعضا انگیزه کافی جهت رویا رویی با مشکلات بوجود آمده را ازدست داده اند و منتظر مانده اند تا از آنها دعوت شود در حالی که ورزش کلا خودجوش است واستارت اولیه راخود شخص ورزشکار باید بزند.

 

البته با توجه به سیل سال 88 و ویرانی زمین موجود در ناحیه 1 که تا زمان احیا زمین که ابتدای سال 94 توسط شورای ورزشی و با اختصاص بودجه توسط نماینده محترم مجلس شورای اسلامی جناب تیمسار منصوری بود وقفه زیادی بوجود آمد پسندیده است که ورزشکاران فوتبال ما همت بیشتری جهت  احیای این ورزش جذاب  و همه پسند داشته باشند.

 

و آخرین مطلب اینکه شهر مشکات در بیشتر رشته های ورزشی همچون کاراته با کسب عناوین بین المللی در خارج از کشور و فوتبال تکواندو و نینجا رنجر و بدنسازی در مسابقات داخلی شهرستان استان و کشوربدون حاشیه سازی در ورزش  به حق واقعی خود رسیده ومربیان فهیم مشکاتی با آموزش های اصولی و تخصصی چشم به کسب عناوین جهانی را دارند و ورزش مشکات    مفتخر است که نسبت به سه سال قبل دارای 10 رشته ورزشی فعال و بیش از 400 نفر ورزشکار در رشته های فوتسال و فوتبال والیبال کاراته تکواندو بدنسازی  بیلیارد وسه رشته مخصوص خانمها والیبال کاراته و ایروبیک میباشد که این موفقیت ها مرهون زحمات مربیان فعال در این رشته ها همانند مصطفی نصیری حمید کاظمیان علی خرمی مسعود کربلایی خانم حسنی خانم کربلایی خانم شورابیان آقای حسینی و عبدالهی و عباسزاده میباشد.که این بزرگواران با درایت بیشتر در عرصه ورزش فعالیت خواهند نمود.

 

بهزاد عرب نیاسر  مسول ورزش شهر مشکات»

1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    چقدر شکسته شدی نوستالژی دوران های کودکی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.