کشف ۵ تریلر کالای قاچاق در نطنز

نیروی انتظامی شهرستان نطنز موفق به کشف و ضبط 5 تریلر کالای قاچاق شد.
عباس رضایی در حاشیه بازدید از کامیون تریلرهای کشف‌ شده توسط نیروی انتظامی در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: دیدن کشف کالای قاچاق متأثر می‌شود چراکه این اجناسی که امروز کشف‌شده که از نوع پارچه و ظروف بلور و کریستال است همه این‌ها در استان اصفهان باکیفیت بهتر تولید می‌شود و امکان صادرات آن وجود دارد.
استاندار اصفهان افزود: افراد سودجو دست به این اقدامات می‌زنند و اشتغال را کم و ارز کشور را خارج می‌کنند که ما باید از نیروی فهیم انتظامی شهرستان نطنز تقدیر کنیم که با هوشیاری بسیار خوب توانسته که این کالاها را کشف کند.
وی در خصوص برنامه‌های استان برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار کرد: ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان تشکیل جلسه می‌دهد و اخیراً هم سیستمی را با همکاری دانشگاه طراحی کرده که می‌تواند برای کل کشور الگو باشد که کالا از تولید تا به دست مصرف‌کننده برسد در سامانه ثبت شود و کالا رصد شود که این کار می‌تواند کمک بزرگی برای جلوگیری از قاچاق داشته باشند.
رضایی خاطرنشان کرد: در بعضی موارد ضرورت وجود دارد که دقت و هوشیاری بهتری در مبارزه با قاچاق کالا به خرج دهیم و اخیراً سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل دامپزشکی برای جلوگیری از قاچاق گوسفندان بحث نصب پلاک را اجرا کرده‌اند که می‌تواند برای جلوگیری از قاچاق گوسفند مثمر ثمر باشد.
مرتضی هادیان، فرمانده انتظامی نطنز از کشف 5 تریلر کالای قاچاق شامل پارچه، چادر مشکی و ظروف کریستال خبر داد و گفت: کالاها در حال ارزش‌گذاری ریالی و تشکیل پرونده برای ارجاع به مقام قضایی برای ادامه بررسی است.

منبع: فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.