کلاه‌برداری ۸۰۰ میلیون تومانی از شرکت‌های بیمه در کاشان

سرپرست انتظامی شهرستان کاشان از کشف کلاه‌برداری ۸۰۰ میلیون تومانی با صحنه‌سازی و تصادفات ساختگی از سوی اعضای یک باند در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش شبستان، سرهنگ «علی قربانی» گفت: اعضای یک باند سه نفره که با ترفند تصادفات ساختگی ۸ میلیارد ریال از شرکت‌های بیمه کلاه‌برداری کرده بودند توسط پلیس امنیت عمومی شهرستان کاشان شناسایی و دستگیر شدند.

 

سرهنگ قربانی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت گسترده و خانوادگی یک باند تصادفات ساختگی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان قرار گرفت و در نهایت، طی بررسی‌‌های صورت‌گرفته مشخص شد سرکرده‌ این باند یک زن و شوهر همراه با یک فرد دیگر هستند که با فریب افراد فقیر و بی‌بضاعت آن‌ها را به آسیب‌رساندن به اعضای بدن راضی می‌کنند و با ایجاد تصادفات ساختگی از شرکت‌های بیمه کلاه‌برداری می‌کنند.

 

او با بیان این‌که علاوه بر سرکردگان این باند، ۸ فرد دیگر که مرتبط با این موضوع بودند دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده شده‌اند، اظهار داشت: اعضای این باند از هر فرد فقیر و بی‌بضاعت که با آن‌ها همکاری می‌کرد، ۲۰۰ میلیون تومان سفته به عنوان ضمانت بازگرداندن دیه دریافت می‌کردند.

 

 

منبع:شبستان

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.