کمک 420 میلیونی خیرین کاشانی به ستاد مردمی مبارزه با کرونا

خیرین کاشانی تاکنون 420 میلیون تومان به ستاد مردمی مبارزه با کرونا کمک کرده‌اند.

ستاد مردمی مبارزه با کرونا از بیست اسفند فعالیت خود را زیر نظر موسسه خیریه ولی عصر کاشان آغاز کرده است.

ماشاء الله بخردی مدیرعامل صندوق خیریه ولی عصر عج کاشان در گفت‌وگو با گفت: ستاد مردمی مبارزه با کرونا تا کنون ۲۷۰۰ بسته بهداشتی شامل مایع دستشویی ، وایتکس، صابون دستمال کاغذی،  ماسک، ژل و دستکش در مناطق محروم و حاشیه شهر و نیروهای خدماتی شهرداری توزیع کرده است.

وی گفت:  تاکنون با کمکهای خیرین و مردم توانسته ایم ایستگاه بهداشتی راه اندازی کنیم که در آن روزنامه  ۵۰۰ بطری آبمیوه تهیه و در بین پرسنل بیمارستان بهشتی توزیع می شود.

بخردی افزود: مبلغ پنجاه میلیون تومان وام طویل المدت به افرادی که در اثر شرایط موجود گرفتار بیکاری و یا رکود در کسب و کار شده اند، پرداخت شده است.

مدیرعامل موسسه خیریه ولی عصر عج از تهیه و توزیع  ۱۰۰ سبد غذایی به همراه بسته های بهداشتی بین کارگران روزمزد و نوعاً غیر بومی شهرستان خبر داد.

وی درباره برنامه های آینده  ستاد مردمی مبارزه با کرونا گفت در نظر داریم  تهیه و توزیع  ۱۵۰۰ بسته بهداشتی را استمرار ببخشیم و برنامه ریزی‌هایی برای تکریم معنوی و سمبلیک از کادر درمانی بیمارستان و تهیه و توزیع سبدهای غذایی انجام داده ایم.

موسسه خیریه ولی عصر عج از سال ۱۳۷۰ شمسی با حمایت و سرپرستی آیت الله خراسانی تاسیس و به صورت مستمر در طول سال‌های فعالیت خود با تحت پوشش قرار دادن ۶۰۰ خانوار و تاسیس ۴ مدرسه با پذیرش ۵۱۰ دانش آموز ویژه دانش آموزان مستعد تا کنون منشاء اثرات مثبت در منطقه کاشان بوده و هست.

1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    اینقدر این کمکهاشونو گفتن که همه آب میوه و …. ها کوفتمون شد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.