کنکور تیشه به ریشه آموزش و پرورش زده است

وزیر آموزش و پرورش گفت: کنکور به این شکل و شیوه، تیشه به ریشه آموزش و پرورش زده است و کار معلم و مدرسه را از مسیر خود به انحراف کشانده است.

به گزارش مهر، «سید محمد بطحایی» وزیر آموزش وپرورش، به منظور بازدید از روند طرح‌های عمرانی و آموزشی، به استان اصفهان سفر کرده و بازدید از شهرهای گلپایگان و خوانسار، بازدید از مراکز آموزشی، مراسم کلنگ‌زنی ودیدار با فرهنگیان در جلسه آموزش و پرورش شهرستان، از جمله برنامه‌های وی این سفر استانی است.

بطحایی در گلپایگان گفت: از تمام خانواده‌ها می‌خواهم در کنارزدن موانعی که باعث دورشدن آموزش و پرورش از مسیر اصلی خودش‌شده، کمک کنند. آموزش و پرورش اصلاح این مسیر را آغازکرده، از همه خانواده‌ها و رسانه‌ها دعوت می‌کنم به کمک آموزش و پرورش بیابند.

بطحایی بیان کرد: این خیلی بد است برای کشوری که نیاز فرزندانش تمرین مهارت‌های زندگی است، اما منافع برخی از بازار کاذب کنکور و مهارت‌های بیهوده تست‌زنی از چند ده هزار میلیارد تومان سر بزند.

وی گفت: من مطمئنم به‌زودی و با کمک همه دل‌سوزان تعلیم و تربیت، آموزش و پرورش به مسیر اصلی خود بر می‌گردد.سیطره کنکور در کار مدارس ما اختلال ایجاد کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.