گذر وزیر فرهنگ به کاشان افتاد

معاون رئیس اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی کاشان از برگزاری آیین گشایش جشنواره کتاب با حضور مقام عالی وزارت ارشاد خبرداد.

به گزارش شهرداری کاشان، حسین معافی، گفت: همزمان با برگزاری نخستین جشنواره بین المللی کتاب کودک و نوجوان کاشان، گذرهای فرهنگ و هنر در منطقه یک (تاریخی) با حضور «سید عباس صالحی» مقام عالی وزارت ارشاد و علی‌اصغر سیدآبادی مشاور وزیر، صبح پنج‌شنبه ۲۲ آذرماه گشایش یافت.

عضو ستاد اجرایی نخستین جشنواره بین‌المللی کتاب کودک و نوجوان کاشان با اشاره به این‌که برای این گذرها مجموعه کسب و کار هنری همراه با اعطای وام کم‌بهره تعریف شده است، اعلام کرد: محور مسجد آقابزرگ، کوچه آشتی‌کنان، گذر آب انبار خان و همچنین گذر درب باغ، گذر باباولی و گذر پانخل تا میدان کمال‌الملک از مهمترین مسیرهای مشخص‌شده در گذر فرهنگ و هنر است.

معافی تصریح کرد: این گذرها با تلاش شبانه‌روزی معاونت عمران و ترافیک و معاونت خدمات شهری منطقه یک در قالب پروژه‌های مختلف از جمله به‌سازی، کف‌فرش، شست‌وشو، زیباسازی و تنظیف در راستای توسعه فرهنگی شهر در بافت تاریخی انجام شد و نقاشی‌های دیواری این گذرها با موضوع معرفی کتاب و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی صورت گرفت.

در ادامه سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به کاشان و با حضور وی، نخستین جشنواره کتاب کودک و نوجوان، و انجمن ادبی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان کاشان گشایش یافت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.