گزارش فعالیت واحد پیشگیری سازمان آتش‌نشانی

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری کاشان از ۱۳۴ مورد بازدید، صدور دستورالعمل، تاییده ایمنی، بررسی و علت‌یابی حریق توسط کارشناسان این سازمان در مهرماه ۹۷ خبر داد.

محمدمسعود چایچی با اشاره به فعالیت واحد پیشگیری سازمان اظهارکرد: ۱۳۴ مورد بازدید، صدور دستورالعمل، تاییده ایمنی، بررسی و علت‌یابی حریق، بازدید از نقشه‌ها از جمله فعالیت‌های انجام گرفته توسط کارشناسان واحد پیشگیری این سازمان در مهرماه سال ۹۷ بوده است.

وی بازدیدهای ایمنی انجامشده از اقامت‌گاه های سنتی را ۴ مورد برشمرد و تصریح کرد:بازدید از اماکن تجاری وصنعتی۳ مورد، ساختمان‌های مسکونی ۱۶ مورد، کاربری نمایش‌گاهی ۳ مورد، ادارای ۱ مورد، بهداشتی درمانی ۲ مورد و فرهنگی یک مورد و همچنین بازدید از نقشه‌های اماکن مسکونی، تجاری، صنعتی و اداری۳۸ مورد بوده است.

چایچی افزود: در کمیته بررسی و علت‌یابی حریق و حوادث این واحد با توجه به درخواست‌های دریافتی در مهرماه ۱۱ مورد کارشناسی توسط کارشناسان انجام شده، سپس تاییدیه و گزارش علل آن‌ها صادر گردیده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اشاره کرد :صدور دستورالعمل‌های ایمنی برای ساختمان‌های مسکونی ۱۰ مورد، ۶ مورد اقامت‌گاه‌های سنتی، تصرفات تجاری وصنعتی ۲ مورد، درمانی۳ مورد، ادارات ۵ مورد و فضای آموزشی ۱ مورداز جمله فعالیت‌های انجام گرفته بوده است.

به گفته وی صدور ۱۲ مورد تاییدیه ایمنی جهت اماکن مسکونی، اقامت‌گاه های سنتی، و مراکز صنعتی و درمانی از دیگر اقدامات انجام گرفته این واحد بوده است.

مدیر عامل سازمان در پایان گفت : اصل مهم و اساسی در جلوگیری از حوادث پیشگیری و رعایت موارد ایمنی است که با در نظر گرفتن و اهمیت آن امید واریم در سال جاری شاهد کمترین آمار حوادث و حرائق باشیم و هموطنان در صحت و سلامتی به زندگی خود ادامه دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.