گلایه از موازی‌کاری غیر دولتی‌ها با فرمانداری کاشان/ نشست مقامات ارشد استانداری با اصلاح‌طلبان کاشان ادامه میابد

نمايندگان شورای هماهنگی اصلاح طلبان كاشان به منظور پيگيری مباحث مربوط به توسعه و پيشرفت شهرستان و طرح و پيگيری موضوعات مربوط به حل برخی مشكلات و ناهماهنگی ها، صبح روز جمعه در نشستی در استانداری اصفهان با برخی مقامات و مسئولان استانداری ديدار كردند.

در اين ديدار كه «علی مقدس زاده» معاون فنی و عمرانی استانداری، «علی شفيعی پور» مشاور عالی استاندار، «حسين نجار» مشاور استاندار در امور تشكل‌های فرهنگی و سياسی، آقايی مشاور و مسئول دفتر استاندار حضور داشتند.

 

در این دیدار پاره ای از مشکلات اجرايی و اداری شهرستان به ویژه بروز ناهماهنگی‌ در مركز استان با شهرستان، مشكلات حوزه های راه و شهرسازی، ميراث فرهنگی و گردشگری، آموزشی و پژوهشی، كشاورزی و محيط زيست، صنايع، فرهنگی و همچنين بحران آب مطرح و مورد بررسی و تحليل حاضران قرار گرفت.

تقويت بدنه كارشناسی و مديريتی ادارات شهرستان به لحاظ كمّی و كيفی، استفاده از پتانسيل بالای جوانان و زنان و توجه ويژه به مناطق، شهرها و روستاهاي كاشان از ديگر مباحث اين جلسه بود.

در اين دیدار ضمن اشاره به مشكل تشكيل برخی مجموعه‌ها و دفاتر غير دولتی موازی با مجموعه فرمانداری كاشان، به عنوان نماينده عالی دولت) و ارائه مستندات و ذكر مصاديق آن، از مسئولان ارشد استان درخواست رسيدگی جدی و پيگيری اين دخالتهای غير قانونی به عمل آمد.

قرار بود اين نشست كه با دعوت و هماهنگی دفتر استاندار تشكيل شده بود، با حضور مهرعليزاده استاندار اصفهان تشكيل شود كه استاندار به دليل بروز مشكلات امنيتی و تجمع كشاورزان شرق اصفهان در خصوص بحران آب كشاورزی و تشكيل اضطراری جلسات مسئولان استانی جهت بررسی و رفع اين مشكل،  امكان حضور در اين نشست را نيافتند. در اولين فرصت ممكن جلسه‌ای بدين منظور تشكيل می‌شد.

در این دیدار مقرر شد جلسات اصلاح طلبان کاشان با مقامات ارشد استانداری به منظور پيگيری درخواست‌ها و موارد مطروحه به ویژه تفويض برخی اختيارات مديران استانی به مديران شهرستان، ادامه یابد.

 

[QR size=”200×200″ link=”yes”]گلایه از موازی‌کاری غیر دولتی‌ها با فرمانداری کاشان[/QR]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.