یک واحد تولید پوشاک در روز صنعت و معدن در کاشان به بهره برداری رسید

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان کاشان از بهره برداری یک واحد تولیدی پوشاک در مجموعه صنایع کوچک خبر داد.

مسعود خاندایی در حاشیه بهره برداری از یک واحد تولید در کاشان بیان کرد: برای تحقق شعار سال جهش تولید در کنار صنایع بزرگ باید صنایع خرد نیز مورد حمایت و توجه قرار گیرد چرا که صنایع کوچک به نسبت سرمایه اولیه درآمدزایی و اشتغال زایی نقش موثر دارند و به رشد کارآفرینی و بهبود فضای کسب و کار کمک می‌کنند.

وی افزود: این تصور که کارخانه‌ها و شرکت‌های بزرگ صنعتی صرفا چرخ اقتصاد کشورها را می‌گردانند اشتباه است، باید بدانیم این صنایع کوچک هم می توانند اقتصاد یک کشور را سر پا نگه دارند.

معاون فرماندار کاشان با اشاره به حمایت فرمانداری از راه اندازی و ایجاد صنایع کوچک در کنار صنایع بزرگ، خاطر نشان کرد: توجه هر چه بیشتر به رونق صنعت شهرستان و حمایت از صنایع کوچک و توانمند سازی آنها در کنار سایر صنایع بزرگ، از برنامه های این فرمانداری است که راستای تحقق شعار سال در کارگروه های اشتغال، تسهیل و رفع موانع تولید و سرمایه گذاری پیگیری می شود.

خاندایی گفت: واحد تولیدی پوشاک طباطبایی یکی از صنایع کوچک است که با حمایت فرمانداری کاشان، اداره بهزیستی و اداره صنعت معدن وتجارت و باحمایت بانک ملی ایران و ظرف مدت 15 روز با اعتبار یک میلیارد ريال به بهره برداری رسیده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان افزود: راه اندازی واحد تولیدی پوشاک طباطبایی‌ اشتغال مستقیم 7 نفر و 5 نفر به صورت غیر مستقیم از شهروندان را فراهم کرده و از خصوصیات این مجموعه آموزش و بکارگیری مددجویان تحت پوشش بهزیستی کاشان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.