۱۰۰۰ بسته معیشتی بین دانش‌آموزان آران ‌و بیدگل توزیع می‌شود

مدیر آموزش و پرورش آران ‌و بیدگل گفت: یک‌هزار بسته معیشتی در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه بین خانواده‌های دانش‌آموزان کم‌برخوردار این شهرستان توزیع می‌شود.

 

محمد معدندار گفت: ارزش این تعداد بسته معیشتی به نزدیک یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال می‌رسد که با کمک‌های خیرین جمع‌آوری شده است تا بین خانواده‌های دانش‌آموزان کم‌برخوردار توزیع شود.

 

وی با بیان اینکه کمک‌های مومنانه به این دانش‌آموزان همچنان ادامه خواهد داشت، افزود: ارزش ریالی هر بسته معیشتی نزدیک به یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال است.

 

مدیر آموزش و پرورش آران‌ و بیدگل یادآور شد: خیران این شهرستان در کنار فعالیت‌های خیر عمرانی، در بخش ساخت مدرسه و فعالیت‌های بهداشتی هم کمک‌های شایانی به دانش‌آموزان در طول سال انجام می‌دهند.

 

وی اضافه کرد: در زمان حاضر بیش از ۲۰ هزار دانش‌آموز در ۱۳۰ واحد آموزشی شهرستان آران‌وبیدگل به تحصیل اشتغال دارند که افزون بر ۲ هزار و ۶۰۰ نفر از آنان کم‌برخوردار یا زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

 

ویروس کرونا ۲۰۱۹ (COVID-۱۹) که نخستین‌بار در ووهان چین شناسایی شد، در نهایت به بیشتر کشورها از جمله ایران سرایت کرد و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشت تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

بر این اساس رزمایش “مواسات” همدلی و کمک‌های مومنانه پس از سخنرانی نیمه شعبان رهبر انقلاب با هدف یاری رساندن به افراد کم‌برخوردار و آسیب‌دیده از شرایط اقتصادی پس از شیوع ویروس کرونا در تمامی استان‌ها از جمله اصفهان انجام می‌شود.

 

شهرستان آران ‌و بیدگل با جمعیت بیش از ۱۰۳ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.