۲۰ هزار مترمربع بلوک فرش تا پایان سال در کاشان اجرا می شود

مشکات آنلاین: مدیرعامل سازمان عمران و بهسازی شهرداری کاشان از اجرای ۲۰ هزار مترمربع بلوک فرش تا پایان سال در این شهرستان خبر داد.

امین چناری ضمن اشاره به اجرای طرح کف فرش معابر اظهار داشت: با توجه به نوسانات قیمت‌ و بالا رفتن قابل توجه قیمت قیر اجرای طرح کف فرش معابر در سطح شهرستان کاشان به مرحله اجرا درآمد که یکی از سیاست های پیشنهادی شورای اسلامی شهر و رویکردهای جدی مدیریت شهری شهرداری کاشان نیز است.

وی از اجرای طرح کف شهر در پیاده رو و سواره رو خبر داد و افزود: در ۶ ماه اخیر بلوک فرش برای بیش از ۱۲ هزار متر مربع از معابر این شهرستان اجرا شده است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری نسبت به اجرای بلوک فرش برای ۲۰ هزار متر مربع دیگر از معابر کاشان اقدام شود و مجموع این نوع پوشش معبر در شهر به بیش از ۳۲ هزار متر مربع برسد.

مدیرعامل سازمان عمران و بهسازی شهرداری کاشان با بیان اینکه صرفه جویی در هزینه ها یکی از سیاست های شهرداری کاشان است، ابراز داشت: سیاست امانی اجرا کردن پروژه ها یکی از تمهیداتی است که برای کاهش قابل توجه هزینه‌ها مدنظر قرار گرفته است اما نیازمند نقدینگی بیشتری برای مجریان است.

اجرای سه چهارم پروژه های شهرداری کاشان به صورت امانی

وی از اجرای سه چهارم پروژه های شهرداری کاشان به صورت امانی خبر داد و گفت: در این شیوه ۳۰ الی ۴۰ درصد هزینه اجرای پروژه را کاهش می دهیم که با وجود شرایط دشوار اقتصادی حاکم، تأمین نقدینگی به عنوان یکی از ملزومات اجرایی این پروژه صورت گرفته است.

 

منبع: مهر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.