آرامستان‌ها تعطیل شد/ نماز جمعه این هفته برگزار نمی‌شود

ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا با اشاره به وضعیت قرمز کاشان با صدور اطلاعیه ای از  آغاز دور جدید محدودیتها در این شهرستان خبر داد.

 

در این اطلاعیه آمده است که اگر شیوع کرونا همچنان افزایش یابد این محدودیتها بیشتر می شود.

 

متن کامل اطلاعیه بدین شرح است:

ضمن عرض خداقوت به کادر بهداشت و درمان و تقدیر از همراهی و صبوری آحاد مردم شریف شهرستان کاشان با توجه به اعلام وضعیت قرمز توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این شهرستان، با تشکیل جلسات فوق العاده ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا اطلاعیه شماره 27 ستاد شهرستانی به این شرح صادر و به مدت یک هفته لازم الاجرا گردید:
کلیه فعالیت های آموزش حضوری در کانون های فرهنگی، فرهنگ سرا ها، زبان سراها و موارد مشابه و همچنین برگزاری آزمون های حضوری ممنوع است.
برگزاری همایش و اجتماعات فرهنگی و هنری، سینما، تئاتر، سالن مطالعه کتابخانه های عمومی و همچنین مراسم ترحیم ممنوع است.
کلیه آرامستان ها و اماکن متبرکه سطح شهرستان تعطیل است.
فعالیت مساجد صرفا به برگزاری نمازجماعت طبق دستورالعمل های ابلاغی محدود میباشد.ضمناً نماز عبادی سیاسی، جمعه این هفته 20 تیرماه برگزار نخواهد شد.
علاوه بر افزایش محدودیت ها، نظارت ها بر نحوه اجرای دستورالعمل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در تالارهای پذیرایی، باشگاه های ورزشی، پارک ها، شهربازی ها، گیم نت ها، آرایشگاه های زنانه، مطب پزشکان، بانک ها، نقاط و محورهای توریستی و گردشگری سطح شهرستان تشدید می شود.
بدیهی است با رعایت موازین بهداشتی در زمینه بیماری کرونا و بازگشت به شرایط عادی از سطح محدودیت ها کاسته می شود و در صورت تداوم شرایط موجود برای حفظ سلامت عمومی جامعه محدودیت های شدیدتری وضع خواهد شد.
به شهروندان محترم توصیه اکید می شود از انجام سفرهای غیر ضروری و حضور دراجتماعات خودداری کنند و در خارج از محیط خانه حتما از ماسک استفاده کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.