آرایشگاه‌های زنانه و مردانه در منطقه کاشان تعطیل شدند

ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا منطقه کاشان و آران‌وبیدگل پنج‌شنبه‌شب در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سالن‌های آرایشی زنانه و مردانه به دلیل استفاده از وسایل مشترک و همچنین فاصله کمتر از یک متری آرایش‌گر با مشتری، تا اطلاع بعدی تعطیل است.

 

در این اطلاعیه تاکید شده است که یکی از مکان‌های پرخطر برای انتقال این ویروس آرایش‌گاه‌ها محسوب می‌شوند و به طور قطع مراجعه‌های متعدد، می‌تواند آرایش‌گاه‌ها را به یکی از محل‌های مستعد گسترش کرونا تبدیل کند به همین دلیل بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا منطقه کاشان و آران‌وبیدگل، آرایشگاه‌های زنانه و مردانه تا اطلاع بعدی تعطیل است.

 

همچنین با اشاره به برخورد قاطع قانونی با متخلفان و فعالیت آرایشگاه‌های زیرزمینی در ادامه اطلاعیه آمده است: آرایش‌گران مکلف به بازگرداندن مبلغ بیعانه به مشتریانی هستند که قصد انجام کار خود را در شرایط کنونی ندارند.

 

بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان، از میان ۱۷۹ مورد نمونه فرستاده شده مشکوک به ویروس کرونا از منطقه زیر پوشش به آزمایشگاه مرجع نتیجه آزمایش ۱۶ نفر مثبت قطعی، ۲۹ نفر مثبت غیرقطعی یا بینابینی و نتیجه آزمایش ۴۶ نفر منفی بوده است.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.