اتوبوس سیار دندانپزشکی در مدرسه استثنایی معارفی

با همکاری دانشگاه کاشان، یک دستگاه اتوبوس دندانپزشکی سیار با تیم پزشکی، داندان‌پزشک و تجهیزات مخصوص در مدرسه معارفی که ویژه دانش‌آموزان استثنایی است، حاضر و مشکلات و بیماری‌های دهان و دندان دانش‌آموزان این مدرسه را از نزدیک چک و درمان‌های ابتدایی را در مورد آن‌ها انجام دادند.

خانم حمامی مدیر مدرسه استثنایی معارفی در این خصوص اعلام کرد: روز 11 آذرماه و در آستانه روز جهانی معلولین، نشستی در دفتر آقای «الماسی» در دانشگاه کاشان در مورد مشکلات دانش‌آموزان این مدرسه برگزار کردیم و طی آن قرار شد دانشگاه کاشان در مورد برخی از مشکلات دانش‌آموزان همکاری‌هایی با مدرسه داشته باشد.

حمامی اضافه کرد: در ادامه این نشست، با هماهنگی آقای الماسی «خانم دکتر خاندایی» از طرف معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان، در مدرسه حضور یافت و با حضور وی نشستی برگزار و موارد همکاری به تصویب رسید.

وی گفت: در پی آن نشست، روز دوشنبه 3 دی‌ماه 97 یک دستگاه اتوبوس سیار دندان‌پزشکی به همراه دندان‌پزشک و تجهیزات برای دندان‌پزشکی و چکاپ و درمان‌های مقدماتی مشکلات و بیماری‌های دهان و دندان دانش‌آموزان به مدرسه معارفی آمدند.

حمامی تصریح کرد: وظیفه خود و همکاران می‌دانم از همکاری‌های صمیمانه دکتر علیرضا مروجی معاونت محترم بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان و آقایان دکتر محمد فرجی، دکتر ژاله‌خواه و دکتر براتی که در انجام امور دندان‌پزشکی دانش‌آموزان معارفی صمیمانه وقت گذاشتند و کمک کردند سپاس‌گزاری کنم.

آموزش‌گاه استثنایی معارفی کاشان واقع در فاز دو ناجی‌آباد، در سال 1386تاسیس و راه‌اندازی شده و هم‌اکنون با کادری مجرب و متعهد شامل آموزگاران گفتاردرمان، سرپرست آموزشی، مربی بهداشت، مشاور، مربی ورزش‌های خاص، مربی پرورشی و … تعداد قابل‌توجهی دانش‌آموز کم توان ذهنی و اتیسم را تحت‌پوشش دارد.

دکتر علی‌محمد الماسی ریاست ستاد توسعه دانشگاه کاشان و همچنین بنیاد خیرین این دانشگاه، پیش‌ترها چند سال ریاست اداره آموزش و پرورش کاشان را برعهده داشته و از نزدیک در جریان تحولات این نهاد قرار دارد.حضور اتوبوس سیار دندانپزشکی در مدرسه معارفی حضور اتوبوس سیار دندانپزشکی در مدرسه معارفی حضور اتوبوس سیار دندانپزشکی در مدرسه معارفی حضور اتوبوس سیار دندانپزشکی در مدرسه معارفی حضور اتوبوس سیار دندانپزشکی در مدرسه معارفی حضور اتوبوس سیار دندانپزشکی در مدرسه معارفی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.