اجرای «طرح هر مادر یک کتاب» در بیمارستان آیت‌الله یثربی

مدیرعامل بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی کاشان، از اجرای طرح «هر مادر یک کتاب» باهدف گسترش فرهنگ مطالعه شهروندان در این بیمارستان خبر داد.

به گزارش پیام محب، «رضا نعناکار» گفت: این طرح در آستانه سومین سال فعالیت این بیمارستان به‌عنوان «نخستین بیمارستان دوستدار کتاب کشور» اجرایی می‌شود.

نعناکار اعلام کرد: در این طرح به مادرانی که در این بیمارستان فرزندانشان را به‌دنیا می‌آورند، کتاب‌‌هایی با موضوعات آموزشی برای نوزاد و کودک مانند «نکات کاربری در فرزندپروری»، «برایم بخوان»، «مهارت‌های اولیه نوزاد»، «اصول تغذیه مادر و کودک»، «۲۲۲ نکته برای پدران و مادران»، «ذهن کودک» و … اهدا می‌شود.

وی تصریح کرد: مسئولیت اجتماعی بیمارستان و رسالت فرهنگی این مجموعه درمانی، نهادینه‌شدن فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی بین کارکنان، بیماران و همراهان آن‌ها است.

مدیرعامل بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی کاشان، با اشاره به این‌که اقدامات مهم فرهنگی در این بیمارستان صورت‌گرفته است، خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات کتاب‌خوانی، برپایی ۱۰ نمایش‌گاه فرهنگی و هنری، تجهیز و تکمیل کتاب‌خانه‌ها در قسمت‌های مختلف بیمارستان (کافی‌شاپ، طبقه نخست، رادیوتراپی، طبقه همکف) و وجود بیش از ۲ هزار عنوان کتاب بخشی از  فعالیت‌های فرهنگی این بیمارستان است.

بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی کاشان، اسفندماه ۹۶ به‌عنوان نخستین بیمارستان دوستدار کتاب از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کشور معرفی شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.