احتمال تصویب محرومیت یک ساله برای بازیکن خاطی/ اگر محیط ورزشی نبود پاسخ توهین بازیکنان را می دادم/ قصد دعوا نداشتم

داور دیدار «شهید کریمی» و «نساجی الماس» از احتمال محرومیت یک ساله بازیکن خاطی تیم شهید کریمی خبر داد.

 

دیدار دو تیم شهید کریمی و نساجی الماس از سری مسابقات لیگ فوتسال مشکات با حاشیه های تاسف باری همراه بود.

 

«عباس بهروز» داور این بازی می گوید بارها توسط یکی از بازیکنان تیم شهید کریمی به او توهین شده اما چون داوری مسابقات را پذیرفته، پاسخی نداده است.

 

این فوتبالیست پیشکسوت مشکاتی در توضیح حاشیه های این دیدار گفت: تیم شهید کریمی چهار بر صفر از تیم نساجی الماس پیش افتاده بود. مربی تیم خواست یکی از بازکنانش را تعویض کند اما  بازیکن به حرف مربی اش گوش ندارد. مربی که این وضعیت را دید، کنار نشست. در ادامه بازی بازیکن این تیم با بازیکن طرف مقابل درگیر شد که هر دو بازیکن کارت قرمز گرفتند.

 

بهروز ادامه داد: یکی از بازکنان به من توهین کرد. فقط به او گفتم چون داورم نمی توانم جواب تو را بدهم؛ اگر بحث ورزش نبود جوابش را می دادم.

 

داور لیگ فوتسال مشکات گفت: بعد از بازی، برای استراحت کنار زمین نشسته بودم که همان بازیکنی که توهین کرده بود، جلو من زانو زد. فکر کردم که می خواهد معذرت خواهی کند؛ اما او شروع به توهین کرد و بعد گفت تو اصلا از فوتبال چیزی سر در نمی آوری. اطرافیان او را بردند. به داخل رختکن رفته بود. می خواستم به او بگویم به اندازه موهای سرت من با تیمهای کاشان و سفیدشهر و مشکات فوتبال بازی کرده ام. همه فکر کردند که می خواهم درگیری ایجاد کنم. من در فوتبال خیلی حرف شنیده ام؛ اما با کسی دعوا نکرده ام.

 

بهروز با اشاره به انجام عمل خلاف عفت عمومی توسط یکی از بازیکنان تیم شهید کریمی گفت: در همین بازی،  بازیکن این تیم رفتار بسیاری زشتی را مرتکب می شود؛ اما آقای میثاقی و کریمی که آنجا نشسته بودند هیچ واکنشی نشان ندادند. بسیاری از  تیمها و بازیکنانها وقتی که مشکلی پیش می آید علیه ما مصاحبه می کنند اما آیا این توهینها و رفتارها را هم می بینند؟

 

وی از برگزاری جلسه کمیته انضباطی فردا ( یک شنبه 95/10/12) خبر داد و گفت: بازیکنی که آن رفتار ناشایست را نشان داده، احتمالا تا یک سال محروم شود. کمیته انضباطی فردا این موضوع را مورد بررسی قرار داده و تصمیم می گیرد.

 

داور رقابتهای لیگ فوتسال شهدای مشکات تصریح کرد: بهترین داورها هم  ضعف دارند و ما هم بر اساس آنچه که بلد هستیم سوت می زنیم. نمی گوییم اشتباه نکرده ایم؛ اما کسی که فوتبال می کند باید اشتباهات داوری را هم بپذیرد.

 

دیدار تیمهای شهید کریمی و نساجی الماس با نتیجه تساوی 4 بر 4 به پایان رسیده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.