احداث بزرگ‌ترین پارک در محدوده شهری کاشان

مشکات آنلاین: شهردار کاشان در آیین افتتاح و بهره‌برداری از خانه ورزش و نشاط مهتاب، ازاحداث بزرگ‌ترین پارک در محدوده شهری کاشان خبر داد.

سعید ابریشمی‌راد در آیین افتتاح و بهره‌برداری از خانه ورزش و نشاط مهتاب، با یادآوری اینکه نیمی از جامعه را بانوان تشکیل می‎دهند بیان کرد: با این وجود تأثیرگذاری این قشر بیش از این کمیت ظاهری است و یکی از عوامل تعیین‌کننده رشد و توسعه جامعه محسوب می‌شود.
وی، زیربنای توسعه جامعه را فرهنگ دانست و افزود: عنصری که فرهنگ و رفتار ما از آن ناشی می‌شود تربیتی است که در قالب آموزش‌های والدین و به ویژه مادران به نسل‌ها منتقل می‌شود.
شهردار کاشان تأکید کرد: هر چه داریم مدیون زحمات مادران و نقش‌آفرینی بانوان است و با وجود تمام اتفاقات مثبت در حوزه بانوان در مدت اخیر، هنوز تا نقطه رضایت‌بخش فاصله داریم. وی با تأکید بر عزم خدمت بیشتر با حمایت اعضای شورای اسلامی و زحمات شبانه‎روزی کارکنان شهرداری تصریح کرد: همچنان یقین دارم با توجه به ظرفیت بی‌بدیل کاشان بزرگ و مردمان والاهمت آن، می‌توان کارهای زیادی و خدمات متعددی برای شهر در فرصت باقی مانده انجام داد.
ابریشمی‌راد، با تأکید بر ایده‌های ناب فراوان برای توسعه شهر با تکیه بر ذهن‌های خلاق، بر ضرورت استفاده بیش از پیش از ظرفیت جامعه فرهیخته بانوان کاشانی در زمینه تأثیرگذاری، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی در حوزه مدیریت شهری تأکید کرد.
وی، افتتاح فرهنگسرای بانو به عنوان پایگاهی فرهنگی برای بانوان کاشانی، سرای خورشید در مجموعه شهربانو را در کنار خانه ورزش اردیبهشت به عنوان پروژه‌هایی قابل استفاده برای این قشر تأثیرگذار جامعه یادآور شد و همچنین از اجرای سالن ورزشی در پارک شهید قدیرزاده تا یک ماه دیگر و مکانی در خزاق برای بانوان این منطقه خبر داد.
شهردار کاشان با اشاره به منابع محدود و اقلیم نامناسب کاشان برای اجرای پروژه‌هایی مانند پارک‌، ایجاد پارک‌هایی مانند پارک آیت‌الله مدنی(ره) با چنین وسعتی را بسیار مشکل دانست و گفت: شاید آخرین اتفاق بزرگی که در این زمینه می‌تواند روی دهد احداث بزرگ‌ترین پارک در محدوده شهری در ورودی بلوار الهیه است.
ابریشمی‌راد تصریح کرد: با پیگیری صورت گرفته برای اجرای این پروژه، دو قطعه زمین هفت و 12.9 هکتاری از اراضی دولتی در نظر گرفته شده که با کاربری فضای سبز در دست طراحی است.
وی، با تأکید بر توسعه شهری و عدالت و رفاه اجتماعی به عنوان مسائل مدیریت شهری، توجه به بهسازی معابری که در قالب پروژه‌های چلچراغ توسعه بعد از چند دهه قابلیت استفاده پیدا می‌کنند گامی در زمینه توزیع عادلانه خدمات ذکر و عنوان کرد: این اتفاق با نقش‌آفرینی فعال معتمدین که درک درستی از نیازها و مشکلات دارند رخ می‌دهد و می‌تواند عامل رفع رنج‌هایی باشد که سال‌ها مردم با آن سروکار دارند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.