استعدادیابی هندبال با حضور مربی روسی

هیئت هندبال کاشان با همکاری کارشناسی ورزشی آموزش‌گاه‌های آموزش و پرورش کاشان، یک دوره کارگاه آموزشی هندبال برای طرح استعدادیابی از بین دانش‌آموزان کاشان را طی دو روی برای مربیان کاشان برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان، هیئت هندبال شهرستان کاشان با همکاری کارشناسی ورزش آموزش‌گا‌ های شهرستان، از روز یک‌شنبه 2 تا ۵ دی‌ماه، کارگاه آموزشی هندبال پایه را ویژه مربیان بانو و آقا با حضور «سرگی نیکو لینکو» مدرس و مربی روسی‌ به شرح ذیل با موضوعات دریبل و پاس و دریافت و شوک و انواع گل‌ها برگزار کرد.

کارگاه آموزشی با موضوع دریبل در هندبال، یک‌شنبه ۲ دی‌ماه سالن نهال شهرک آزادگان راوند برگزار شد.

کارگاه آموزشی با موضوع پاس و دریافت در هندبال، دوشنبه ۳ دی‌ماه در سالن مادر کوثر شهرک ناجی‌آباد فاز ۲ برگزار شد.

همچنین امروز سه‌شنبه ۴ دی‌ماه گارگاه آموزشی با موضوع شوت در هندبال، در سالن کیهان شهرک آزادگان راوند برگزار می‌شود، و فردا چهارشنبه ۵ دی‌ماه نیز آخرین کارگاه از این دوره با موضوع انوع گل‌ها در هندبال در سالن مادر(کوثر )شهرک ناجی‌آباد – فاز ۲ – برگزار خواهد شد.

شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها کمی حرفه‌ای‌تر با مفاهیم، موضوعات وتکنیک‌های هندبال آشنایی بیشتری پیدا کرده و اکنون می‌توانند استعدادهای شایسته این ورزش را در آموزش‌گاه‌های کاشان شناسایی ونسبت به معرفی آن‌ها به هیئت هندبال کاشان و تشویق آن‌ها برای تقویت استعدادهایشان کمک کنند.

کاشان استعدادهای شایسته‌ای در ورزش‌های تیمی خصوصا هندبال دارد و در چند دوره لیگ‌های دسته بالای کشوری هم حضور داشته است اما به‌رغم استعداد وشایستگی، عدم حمایت مالی باعث رکود این ورزش وجای خالی آن در کاشان شده است.

امیدواریم این بسترسازی‌ها مقدمه‌ای برای ساخت پشتوانه‌های قوی برای تیمی باشد که هم‌اکنون در لیگ دسته یک کشوری حضور دارد وتمام بازیکنان خود را از هندبالیست‌های بومی انتخاب کرده تا با کمترین هزینه اما بیشترین علاقه و پشتکار در مسابقات حضور دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.