استعفای شهردار مشکات روی میز شورا

«محمد تکبیرگو» شهردار مشکات سه شنبه شب 95/4/22 پس از جلسه مشترک خود با اعضای شورای اسلامی شهر، استعفا داد.

 

یک منبع آگاه به مشکات آنلاین گفت که یکی از اعضای شورا در این جلسه با شهردار درگیری لفظی پیدا کرده و پس از این درگیری، شهردار در همان جلسه استعفای خود را نوشته است.

 

«محمد حسن زاده» رئیس شورای مشکات ایجاد درگیری را تکذیب می کند و می گوید «بالاخره در جلسه صحبت می کنند، می گویند، می خندند، آرام صحبت می کنند، بلند صحبت می کنند.»

 

حسن زاده در پاسخ به این پرسش که علت بحث کردن شهردار و عضو شورا چه بوده می گوید «سر یک موضوعی آدم بحث می کند دیگر»

 

رئیس شورا در پاسخ به این پرسش که «موضوعی که سر آن بحث شده چیست» را به گفتگوی حضوری موکول کرد.

 

«رضا پشتاره» عضو دیگر شورای شهر مشکات در پاسخ به این سوال که علت درگیری بین عضو شورا و شهردار چه بوده می گوید  «این اتفاقات هست؛ طبیعیه دیگه حالا»

 

در آخرین جلسه شورا و شهردار محمد حسن زاده، رضا پشتاره، وجیهه کاظمیان و محمدرضا روپیکر حضور داشته اند.

 

یک منبع آگاه خبرداده که پیش از این جلسه مکاتبات تندی بین رئیس شورا و شهردار انجام شده است. تاکنون پیگیری های مشکات آنلاین برای اطلاع از متن کامل این مکاتبه ها بی نتیجه مانده است.

 

محمدتکبیرگو دو ساعت پس از آغاز کار خود در شهرداری مشکات و پس از عزل و نصب تعدادی از مدیران شهرداری از طرف برخی از اعضای شورا مورد انتقاد قرار گرفت. او این اقدام شورا را غیرقانونی و دخالت در امور مدیریت شهرداری خواند.

 

با ادامه کار شهردار، اختلاف اعضای شورا و شهردار  بر سر موضوعهای مختلف گسترش یافت. آنها در ادامه راه و در یکی از جلساتی که برای حل اختلافهایشان برگزار کرده بودند، برای همکاری با یکدیگر عهد بستند اما این عهدها هم نتوانست مانع اختلافها شود.

 

اختلاف اعضای شورای شهر و شهردار مشکات سرانجام به فرمانداری کشیده شد  و با پا در میانی معاون فرماندار خاتمه یافت. اما هنوز دو ماه از تاریخ امضای اعضای شورای شهر و شهردار مشکات نگذشته که بحث لفظی یکی از اعضای شورا و شهردار بااستعفای محمدتکبیرگو همراه می شود.

 

درصورت پذیرش استعفای محمد تکبیرگو، او دومین شهردار مشکات است که در طول سه سال مسئولیت شورای چهارم استعفا می دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.