استیضاح وزیر علوم اقدام پسندیده‌ای نیست

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: استیضاح وزیر علوم در این شرایط خاص کار پسندیده‌ای نیست و به صلاح کشور نمی‌باشد.

به گزارش دانشگاه کاشان،  «مرتضی صفاری» در حاشیه بازدید از چهل‌و‌پنجمین نمایش‌گاه تخصصی صنعت هسته‌ای در دانشگاه کاشان عملکرد دکتر «منصور غلامی» را بسیار مثبت ارزیابی کرد و افزود: استیضاح وزیر علوم، یکی از اقدامات ناپسندی است که در مجلس مطرح شده است و مراجع عظام نیز در چند روز اخیر تذکراتی داده‌اند که این اتفاق به‌صلاح کشور نیست.

وی خاطرنشان کرد: نباید با مدیری که مدتی کوتاه مسئولیتی را بر عهده گرفته است، به‌دلیل برخی مسائل شخصی و منطقه‌ای این‌گونه برخورد شود.

نماینده مردم نطنز، قمصر و بادرور در مجلس شورای اسلامی افزود:  برای بررسی عملکرد  یک وزیر لازم است  دوره‌ای طی شود تا  اقداماتش قابل ارزیابی باشد  و این‌که هر روز شاهد این اتفاقات توسط نمایندگان مجلس باشیم کار پسنیده‌ای نیست.

صفاری با تاکید بر این‌که دکتر  غلامی فردی مثبت و توان‌مند در حوزه وزارت علوم هستند، اظهار امیدواری کرد تا وی در آینده نیز بتواند با مدیریت خوبی که دارد در رشد علمی کشور تاثیرگذار و نقش‌آفرین باشد.

دکتر «منصور غلامی» ششمین مدیر وزارت‌خانه علوم تحقیقات و فناوری در دوران دولت روحانی است که از ۷ آبان‌ماه ۹۶ مسئولیت خود در این وزارتخانه را آغاز نموده‌است.

گفته می‌شود مقاومت وی در برابر تقاضای برکناری ریاست چند دانشگاه علت اصلی طرح استیضاح او از سوی تعدادی از نمایندگان در مجلس است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.