اشتغال ۹۰ درصد از هنرجویان فنی‌وحرفه‌ای کاشان

مشکات آنلاین: مدیر مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای ناجی‌آباد کاشان گفت: ۹۰ درصد از هنرجویان این مرکز که آموزش‌های مهارتی را فراگرفته‌اند جذب بازار کار شده‌اند.

حسین رمضانپور با بیان اینکه آموزش‌های مهارتی در این مرکز در دو بخش مردان و زنان به صورت رایگان است، اظهار کرد: سال گذشته ۲۸۰ هزار نفر ساعت آموزش در رشته‌های مختلف به متقاضیان ارائه شده است.

وی با اشاره به حضور یک‌هزار و ۱۵۳ هنرجو در کلاس‌های رایانه، صنایع‌دستی و مدیریت خانواده در سه ماه نخست امسال، گفت: ۵۳ هزار ۹۰۷ نفر در دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای شامل کارگاه‌های ثابت و سیار شهری، کارگاه‌های روستایی، صنایع و سمن‌ها، کارگاه‌های زندان و پادگان‌ها شرکت کردند.

مدیر مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای ناجی‌آباد کاشان با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد متقاضیان فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در این مرکز دانش‌آموختگان دانشگاهی هستند، خاطرنشان کرد: ۹۰ درصد افرادی که مهارت‌های ارائه شده را فرا گرفتند به صورت مستقیم جذب بازار کار شدند.

رمضانپور با اشاره به آغاز نمایشگاه صنایع‌دستی و دست‌ساخته‌های هنرآموزان فنی‌وحرفه‌ای این مرکز، اظهار کرد: نمایشگاه کارآفرینی و توانمندی‌های ۶۰ هنرجو و کارآموز در ۵۰ حرفه آموزشی به منظور تشویق افراد جویای کار به فراگیری مهارت‌ برگزار شده است.

 

منبع: ایمنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.